مدال آوران مازنی به کشور بازگشتند + عکس

تيم‌ملي پومسه كشورمان در دو گروه دختران و پسران با كسب ۲ مدال طلا، يك نقره و سه برنز بر سكوي سوم ايستاد که مازندران تنها مرتضی زنده دل از شهر نکا را داشت که کوفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد..

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تيم‌هاي ملي نونهالان دختر و پسر كشورمان در دو بخش كيوروگي و پومسه كه در دومين دوره مسابقات قهرماني آسيا موفق به كسب ۲۵ مدال طلا، نقره و برنز شدند، ساعت ۴:۲۵ بامداد امروز (شنبه) از طريق فرودگاه امام خميني (ره) وارد ايران شدند.

هانیه حسن نژاد و نازنین تنکابنی در جمع ملی‌پوشان دختر کشورمان در بخش كيوروگي که موفق به کسب ۶ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز شدند، برای دومین دوره متوالی توانستند بر روی سکوی قاره کهن بایستند و تکواندوکاران پسر نیز با کسب ۶ مدال طلا، یک نقره و دو برنز دومین سکوی قهرمانی آسیا را همانند دوره نخست به نام خود ثبت کردند که علیرضا حسین پور نام آور مازنی در این قهرمانی سهم بسزایی داشت.

همچنين تيم‌ملي پومسه كشورمان در دو گروه دختران و پسران با كسب ۲ مدال طلا، يك نقره و سه برنز بر سكوي سوم ايستاد که  مازندران تنها مرتضی زنده دل از شهر نکا را داشت که کوفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد..