بازی‌های آسیایی مقدمه حضور قدرتمند ورزشکاران در المپیک است

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی مقدمه‌ای برای حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،برای حضور قدرتمند ورزشکاران مازندرانی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی دومین جلسه این ستاد در سال ۹۶ با حضور حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دیگر اعضای ستاد امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شده است.

در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به درخشش و افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در سال ۹۶، اظهار کرد: بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای ۲۰۱۸ اندونزی مقدمه‌ای برای حضوری پرقدرت ورزشکاران مازندرانی در بازی‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

حبیب حسین‌زادگان با بیان اینکه فرصت کوتاهی تا بازی‌های آسیایی اندونزی باقی است، افزود: مازندران استان ورزشی و پهلوان‌پرور است و این استان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اندونزی سهم قابل توجهی در کسب سهمیه و مدال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تعامل با هیأت‌ها، ادارات ورزشی شهرستان‌ها و همچنین بررسی مشکلات و جویای احوال ورزشکاران رمز موفقیت ورزش مازندران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی است.

گفتنی است، دیگر اعضای ستاد برای کسب سهمیه و موفقیت بیشتر ورزشکاران مازندرانی در بازی‌های آسیایی اندونزی نکته نظراتی را عنوان کردند.