منتظر تصمیم کمیته فنی تکواندو هستم/بسحاق همچنان کنار من خواهد بود

سرمربی تیم ملی تکواندو در بازی‌های همبستگی اسلامی، گفت: از تصمیم شورای فنی خبر ندارم، ولی دربین گزینه‌های هدایت تیم ملی برای حضور در بازی‌های هنرهای رزمی هستم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: جلسه شورای فنی تکواندو عصر چهارشنبه برگزار شد و من به دلیل شرکت در مراسم ختم دوست و هم باشگاهی خودم استاد «سید یوسف موسوی» موفق به حضور در این جلسه نشدم و از جزئیات مسائل مطرح شده اطلاعی ندارم.

وی در مورد اینکه در بین گزینه های هدایت تیم ملی قرار دارد گفت: این که در بین گزینه های تصدی این مسئولیت هستم برای من جای افتخار دارد. باید ببینم شورای فنی چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد. به هر حال هدف همه ما موفقیت تکواندو ایران در میادین بین المللی است و هر کس که این مسئولیت را قبول می کند، تنها همین هدف را دنبال می کند.

عسگری مورد اینکه برنامه ای برای این کار تدوین شده است یا خیر؟ گفت: بازیهای هنرهای رزمی شهریورماه برگزار خواهد شد و باید فعالیت تیم ملی هر چه زودتر شروع شود. هنوز که در این خصوص چیزی به بنده اعلام نشده و در صورتی که از سوی کمیته این مسئولیت به من واگذار شود، بدون شک برنامه ای جامع را برای موفقیت تیم ملی در این میدان تدوین خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در بازیهای کشورهای اسلامی در پایان در مورد همکاران خود در برای حضور در این رقابتها گفت: با بسحاق و احمدی کادر خوبی را تشکیل داده بودیم و با هماهنگی خاصی موفق به کسب موفقیت در باکو شدیم. چند سالی است که با بسحاق تجربه همکاری دارم و اگر قرار شد بنده مسئولیت تیم را برعهده داشته باشم، بسحاق همچنان کنار من خواهد بود.

بازیهای هنرهای رزمی شهریورماه در ترکمنستان برگزار خواهد شد و شورای فنی تکواندو برای هدایت تیم ملی در این رقابتها مرتضی سلطانی و فریبرز عسگری را به کمیته فنی معرفی کرده است. /مهر