شورای فنی وزنه‌برداری چشم انتظار کیانوش رستمی

شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری با دعوت از قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو به نشست آتی این شورا قصد دارد به اختلافات طرفین پایان دهد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نخستین نشست شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری بعد از ناکامی علی مرادی و همکارانش در انتخابات فدراسیون جهانی در حالی برگزار شد که مهمترین خروجی این نشست، دعوت از کیانوش رستمی برای پایان دادن به اختلافات این ورزشکار و فدراسیون بود.

مرد طلایی المپیک ۲۰۱۶ ریو که بعد از کسب این افتخار بزرگ همچنان ترجیح داد تصمیمات و تمرینات انفرادی خود را ادامه دهد، همچنان با فدراسیون وزنه‌برداری اختلاف دارد و با عدم حضور در اردوی تیم ملی، فعلا حسابش را از فدراسیون‌نشین‌ها جدا کرده است.

در همین راستا شورای عالی فدراسیون وزنه برداری بعد از نشست اخیر خود اعلام کرد از کیانوش رستمی دعوت شده تا در نشست بعدی این شورا حضور یابد تا تکلیف خود و فدراسیون را برای حضور در اردوی تیم ملی روشن کند. این جلسه صبح روز شنبه ۲۷ خرداد برگزار می شود که البته کیانوش رستمی نیز هنوز هیچ واکنشی به این دعوت نشان نداده است.

آنچه مسلم است نشست شورای عالی فنی وزنه برداری در نخستین روز هفته آینده با حضور یا غیبت احتمالی کیانوش رستمی برگزار خواهد شد، اما نکته اینجاست که آیا اعضای این شورا با توجه به شعارهای قبلی خود مبنی بر قانونمداری و تاکید تبعیت تمامی اردونشینان تیم ملی از دستورالعمل های مصوب شورا می توانند به چالش قهرمان المپیکی خود پایان دهند./مهر