تغییرات به سود استقلال نیست/ پرسپولیس نان ثباتش را خورد

پیشکسوت استقلال گفت: پرسپولیس سه است که در مدیریت و کادر فنی ثبات دارد اما استقلال در چهار سال گذشته سه مدیر و سه سرمربی داشته است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محسن گروسی در خصوص شرایط تیم استقلال اظهار داشت: شکست هیچ موقع خوب نیست. به خصوص شکست هایی که با نتایج سنگین حاصل می شود. شکست استقلال مقابل العین هم بسیار تلخ تر از آن چیزی است که تصور شود. اما با همه این وجود این شکست و تنها یک شکست دلیل نمی شود که موج نارضایتی راه افتاده و منجر به تغییرات در مدیریت و کادر فنی شود.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: اگر پرسپولیس امروز موفق است، دلیلش مربی خارجی نیست. بلکه دلیلش ثباتی است که طی سه چهار سال اخیر در  این تیم به وجود آمده و روال خاصی است که در پیش گرفته شده.  الان سه چهار است است که طاهری مدیر پرسپولیس است و برانکو هم مربی این تیم و تحت هیچ شرایطی هم نه پیشکسوتان و نه هواداران آنها را به چالش نکشیده اند. در حالی که استقلال در چهار سال اخیر فتح الله زاده، افشارزاده و افتخاری را بعنوان مدیر و قلعه نویی، مظلومی و منصوریان را هم بعنوان سرمربی داشته است. متاسفانه ما استقلالی ها از این موضوع درس نمی گیریم و الان هم با یک باخت به جان تیم افتاده ایم که همه را عوض کنیم تا همه چیز را از نو آغاز کنیم.

مهاجم سابق آبی پوشان بیان داشت: با تغییرات نه تنها چیزی بهتر نمی‌شود، بلکه باز دوباره یک سال همه برنامه ها عقب می‌افتد. ما یادمان باشد که تیم استقلال در نیم فصل اول چه شرایطی داشت و در نیم فصل دوم چه شرایطی پیدا کرد. ضمن این که مشکلات این تیم در نیم فصل را هم به خاطر بیاوریم و یادمان باشد که تیم از نقل و انتقالات محروم بود. اما با این وجود بهترین تیم نیم فصل دوم شد.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها در این چند سال همیشه حامی تیم شان بودند و هیچگاه برای تیم شان حاشیه درست نکردند. آنها حتی روزی که به قشقایی باختند که به اعتقاد من این شکست به مراتب تحقیر آمیزتر از شکست مقابل العین بود باز هم از تیم شان حمایت کردند. یا حتی روزی که در دربی به استقلال باختند در پایان بازی تیم شان را تشویق کردند. اما هواداران استقلال همواره آماده به چالش کشیدن تیم، مربی و مدیران شان بوده و هستند.

گروسی گفت: الان می گویند تیم بلاتکلیف است و نمی تواند بازیکن بگیرد. در حالی که این بلاتکلیفی را خود هواداران ایجاد کردند. اگر آنها شلوغ نمی‌کردند و تیم را به چالش نمی‌کشیدند، الان تیم هم بلاتکلیف نبود و همه داشتند کارشان را انجام می دادند. دود این هرج و مرجی که هواداران استقلال ایجاد کردند در چشم خود تیم می رود. /مهر