تیم ۹ نفره جودو بامداد شنبه راهی ژاپن می شود

تیم ملی جودو ایران که برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان آماده می شود بامداد فردا برای شرکت در یک اردوی مشترک راهی ژاپن می شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این اردوی مشترک در توکیو و مرکز آموزش فدراسیون جهانی «کودوکان»  برگزار خواهد شد که تیم ملی کشورمان با ۹ جودوکار و با هدایت محمد منصوری و احمد کاظمی در این اردو شرکت می کند.

محمدرشنونژاد، علیرضا خجسته، محمد محمدی بریمانلو، مهدی فتحی پور، سعید ملایی، وحید نوری، علی پرهیزگاری، رامین صفویه و حمیدرضا ملک زاده جودوکاران اعزامی به اردوی ژاپن  می باشند.مردان جودو کشورمان بعد از تمرین در کودوکان، ژاپن را به مقصد چین ترکی می کنند تا در رقابتهای گرندپری شرکت کنند. رقابتهایی که روزهای نخست تیرماه برگزار خواهد شد.

نکته مهم در این اعزام حضور دو جودوکار در وزن ۱۰۰- کیلوگرم است. فدراسیون جودو وقتی از حضور جواد محجوب قطع امید کرد، به جوانان میدان داد و رامین صفویه و علی پرهیزگاری دو جوان با آتیه که در مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا توانایی خود را ثابت کرده اند را به اردو فراخواند. البته مربیان امیدوارند صفویه که اوایل اسفندماه گذشته از ناحیه کتف تحت عمل جراحی قرار گرفته بود  پس از بهبودی کامل به تمرینات بازگشته باشد.

رقابتهای جودو قهرمانی جهان شهریورماه در مجارستان برگزار خواهد شد و به نظر می رسد نفرات اعزامی کشورمان به این رقابتها از میان همین ۹ نفر انتخاب خواهند شد./مهر