اعضای تیم رسانه ورزش مازندران به کمپین ” اهدای عضو ” پیوستند + عکس

اعضای تیم رسانه ورزش مازندران با دریافت کارت اهدای عضو به کمپین ۱۰۰ هزار کارت اهدای عضور در ماه مبارک رمضان پیوستند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز اعضای تیم رسانه ورزش مازندران در ادامه اقدامات فرهنگی و خیرخواهانه خود با دریافت کارت اهدای عضو به کمپین ” ۱۰۰ هزار کارت اهدای عضور در ماه مبارک رمضان ” پیوستند.
کمپین « هزار کارت اهدای عضور در ماه مبارک رمضان» برای تشویق و ترغیب تمامی مردم به اهدای عضو، در ماه مبارک رمضان برقرار شده تا تمامی مردم به این کمپین بپیوندند.
اهدای عضو یکی از نیکوترین کارهایی است که از عهده هر انسانی برمی آید. از آنجایی که هنرمندان و ورزشکاران در چنین اعمال خیرخواهانه ای همواره پیشقدم بوده اند، در این زمینه نیز عده بسیاری از آنان به کمپینی که در این باره ساخته شده، پیوسته اند.

چرا که هر نفر بعد از مرگ می تواند به هشت نفر جان ببخشد، اما استارت این کمپین سبب شد تا افراد شاخصی از هنرمندان، ورزشکاران و رسانه ای ها به این کمپین بپیوندند. از شروع این کمپین تا به امروز حدود ۹۰ درصد از هنرمندان و ورزشکاران کشور و عامه مردم عضو این کمپین شده اند که اعضای تیم رسانه ورزش مازندران نیز که در تمامی کارهای خیرخواهانه در استان مازندران پیش قدم بوده است اینبار نیز تمامی اعضای این تیم با شرکت در این کمپین باری دیگر گامی مهم در انجام کارهای خیرخواهانه برداشتند.
شما مردم عزیز نیز می توانید به سایت ehda.ir یا با مراجه به لینک @ehdayeozv_bot در تلگرام عضو این کمپین بزرگ شوید.

 

این پست بروز رسانی می شود …

(اهالی رسانه – ورزشی ها و تمامی افراد کارت خود را برای ما ارسال کنند تا در این پست قرار گیرد )

به دعوت تیم رسانه ورزش مازندران به این کمپین بپیوندید ….