پیراهن کوهستان بر تن پورهاشمی ماند/ حذف سه رکابزن در مرحله نهایی

مرحله نهایی از تور دوچرخه سواری کومانو ژاپن هر چند با نتایج ضعیف رکابزنان ایران همراه بود اما در پایان پیراهن کوهستان برای حمید پورهاشمی باقی ماند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرحله سوم و نهایی از تور دوچرخه سواری بین المللی کومانو ژاپن امروز یکشنبه در مسیر ۱۰۰  کیلومتری منطقه تایجی هانتو این کشور برگزار شد. در این مرحله دایمن مونیر اهل کشور فرانسه اول شد. جان آبرستوری از اسپانیا دوم و یوکیهیرو دویی از ژاپن در رده سوم قرار گرفت. در این مرحله میرصمد پورسیدی رکابزن تیم شهرداری تبریز به عنوان نفر بیست و هشتم از خط پایان مسابقه گذر کرد.

حمید پورهاشمی در رده چهل و ششم ایستاد. سعید صفرزاده، محمد قره باغی و وحید غفاری موفق به پایان مسابقه خود نشدند.

در پایان این تور سه مرحله ای پیراهن کوهستان تور بر تن حمید پورهاشمی از تیم شهرداری تبریز ماند. پیراهن امتیازی این تور از آن تاکایوکی از ژاپن شد. ژوزه توریبو از اسپانیا پیراهن طلایی را از آن خود کرد.

اما در مجموع این تور بین المللی دامین مونیر فرانسوی در رده اول قرار گرفت. در مجموع تور میرصمد پورسیدی از تیم شهرداری تبریز پنجم شد. حمید پورهاشمی در رده بیست و یکم قرار گرفت و دیگر رکابزنان کشورمان از تیم شهرداری به دلیل ناموق بودن درمرحله نهایی تور از جدول رده بندی نهایی حذف شدند. /مهر