فتح‌آبادی: جدایی بازیکنان ما با پیشنهادات چند صد میلیونی طبیعی است

مدیر اجرایی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: وقتی به بازیکن ما پیشنهاد ۲۰۰، ۳۰۰ میلیونی می‌دهند طبیعی است که از جمع ما جدا شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رضا فتح‌آبادی در خصوص زمان آغاز تمرینات تیم گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: از روز بیست‌و‌نهم خرداد تمرینات تیم زیر نظران مربیان آغاز خواهد شد و در تاریخ یکم تیر ماه نیز وینگوو بگوویچ به ایران بازمی‌گردد.

وی در مورد فعالیت باشگاه گل‌گهر در فصل نقل‌وانتقالات،‌ تصریح کرد: هنوز هیچ تیمی به جز بادران فعالیت خاصی در نقل‌وانتقالات نداشته است. ما هم اقداماتی انجام داده و با چند بازیکن مذاکراتی داشته‌ایم که به امید خدا تا اواخر هفته قراردادشان را رسمی خواهیم کرد. وقتی به بازیکن ما پیشنهاد ۲۰۰، ۳۰۰ میلیونی می‌دهند، طبیعی است که ما این پول را نداشته باشیم و او از جمع ما جدا شود. ما باید براساس داشته‌های‌مان جلو برویم.

مدیر اجرایی تیم گل‌گهر سیرجان درباره هدف‌گذاری این باشگاه برای فصل آینده لیگ دسته اول، گفت: باشگاه یک هدف‌گذاری سه ساله را با بگوویچ داشته است و در سال اول نیز همان‌طور که همه دیدند نتایج خوبی کسب شد. سال دوم هم بستگی به بودجه‌ای دارد که از طرف شرکت تخصیص داده می‌شود. هدف ما این است که اگر بودجه به آن چیزی که ما می‌خواهیم برسد و بتوانیم بازیکنان خوب و سطح اولی را جذب کنیم، به لیگ برتر صعود کنیم. اگر چنین بودجه‌ای هم به ما ندهند،‌ هدف‌مان کسب رتبه‌های بالای جدول است. هدف ما حتی با نفرات معمولی هم رتبه‌های بالای جدول است و چیزی به نام تلاش برای ماندن در لیگ دسته اول نداریم و فقط برای صعود به لیگ برتر تلاش خواهیم کرد./تسنیم