رنگ آبی را از اهواز بی‌هوا نگیرید!

ستاره‌های استقلال خوزستان یک به یک درحال جدایی هستند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،: بی شک اهواز یکی از آبی ترین شهرهای ایران است. استقلال و رنگ آبی با مردم شهر اهواز عجین شده است. برد تیم آبی شهر ، باعث دلگرمی و باختش باعث دلخوری می شود. این شهر از قدیم شهر آبی ها نام داشته و برای همین هم هست که به رقم نزدیک به دو دهه تیم داری فولاد خوزستان و با پیراهن قرمز و دو قهرمانی این تیم در لیگ برتر ، هیچ وقت آنها نتوانسته اند تیم اول شهر باشند و تماشگر مستقل پیدا کنند.

در این شرایط وقتی استقلال اهواز نابود شد ، تیم استقلال صنعتی که در دل سیاست های خاص شرکت امیر منصور آریا برای وارد چرخه فوتبال ایران شد ، خیلی زود توانست هوادار پیدا کند. پدیده های فوتبال اهواز که بعد از نابودی استقلال و پایه گذاری فولاد به دست اصغر باقریان ، مسئول وقت ورزش استان ، از استقلال به امید پول به فولاد رفته بودند ، دوباره یاد گرفتند جایی هست برای رشد و حالا استقلال خوزستان دو سالی است که بی پول پر از استعداد است. اسم ها را ببینید. از دانیال ماهینی ، زهیوی ، بیت سعید ، طیبی و … همه بچه هایی که فوتبال ایران برای داشتن شان سر و دست می شکند اما خود تیم ، توان نگه داشتن شان را ندارد.

حالا ماهینی هم می خواهد برود. احتمالا استقلال و پرسپولیس او را روی هوا می زنند اما چه برای استقلال خوزستان می ماند؟ تیمی که دیگر سرمربی هم ندارد؟ قطعا می رود به سرازیری سقوط تا دوباره افسوس داشتن تیم ابی پوش به دل اهوازی ها بماند. کاش مردم شهری که سال هاست آبی آسمان شان را نمی بینند و هوا ندارند ، باز در سوگ دیدن تیم آبی مورد علاقه شان نمانند./خبرآنلاین