سامپائولی: می‌دانیم کار سختی برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ داریم/ مسی خیلی هیجان‌زده است

سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین از کار دشوار تیمش برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، اتحادیه فوتبال آرژانتین سرانجام شب گذشته (پنجشنبه) به طور رسمی خورخه سامپائولی را به عنوان سرمربی جدید آلبی‌سلسته معرفی کرد. سرمربی فصل اخیر سویا پس از یک فصل حضور در این تیم اسپانیایی حالا با قراردادی که با اتحادیه فوتبال آرژانتین امضا کرد تا جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی فوتبال کشورش را بر عهده خواهد داشت.

سامپائولی در کنفرانس خبری‌اش گفت: رویایم سرانجام تحقق یافت. همیشه رویای سرمربیگری تیم ملی آرژانتین را داشتم. ما باید تیمی بسازیم که به تاریخ فوتبال آرژانتین احترام بگذارد، به این منظور بیش از ۱۰۰ بازیکن را زیر نظر داریم. بازیکنانی باید پیراهن این تیم را بر تن کنند که بتوانند کیفیت خود را به معرض نمایش بگذارند.

وی افزود: ما آرژانتینی‌ها مردمانی سختکوش هستیم. دور و اطراف من هم پر از افرادی است که توانایی‌های بالایی دارند. می‌دانیم که کار سختی برای صعود به مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داریم، اما دست از تلاش نخواهیم کشید. تیم ملی آرژانتین تنها یک گروه از فوتبالیست‌ها نیست، بلکه ۴۰ میلیون آرژانتینی است. امیدوارم بتوانم کاری مهم برای فوتبال آرژانتین بکنم.

سرمربی جدید آلبی‌سلسته تصریح کرد: ما بهترین بازیکنان جهان را می‌خواهیم که از بودن در تیم ملی آرژانتین حس خوبی داشته باشند. با لیونل صحبت کردم و باید بگویم او هم خیلی هیجان‌زده است. مهمترین چیز این است که مسی بازیکنانی سازگار در کنار خود دارد.

سامپائولی در خصوص دعوت از کاپیتان اینتر به اردوی تیم ملی آرژانتین برای بازی دوستانه برابر سنگاپور، آن هم در حالی که وی از سال ۲۰۱۳ شانس حضور در اردوی آلبی‌سلسته را نداشته، اظهار داشت: دعوت از مائورو ایکاردی به دلیل عملکرد وی بوده است./تسنیم