سرمربیگری بارسلونا چالش بزرگی است/ می‌خواهم از بازی تیم لذت ببرند

سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا با اشاره به حضور در این تیم گفت: سرمربیگری بارسلونا چالش بزرگی است و خودم را یک فرد خوش شانس می دانم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ارنستو والورده روز چهارشنبه به طور رسمی وارد باشگاه بارسلونا شد و در گفتگو با تلویزیون رسمی این باشگاه سرمربیگری آبی اناری ها را یک چالش بزرگ دانست.

به نقل از ESPN این مربی گفت: از این که باشگاه بارسلونا مرا در ذهن داشت خیلی خوشحال هستم و خودم را خوش شانس می دانم. سرمربیگری بارسلونا یک چالش بزرگ است و من از این بابت هیجان زده هستم.

وی درباره تجربه قبلی حضورش در بارسلونا بیان کرد: زمان زیادی از آن می گذرد. سن من بالاتر رفته و موهایم خاکستری شده اند. وقتی در بارسلونا بازی می کردم خیلی جوان بودم اما سپس به باشگاههای دیگر رفتم و حالا سرمربی بارسلونا شده ام.

والورده درباره برنامه های خود برای بارسلونا بیان کرد: در سال های گذشته بازیکنان و مربیان بزرگی اینجا بوده اند و مردم از بازی این تیم لذت بردند. ایده من این است همان راه را ادامه دهیم و می خواهیم مردم بیشتر از قبل نسبت به بازی بارسلونا لذت ببرند. این کاری است که بازیکنان بارسلونا نسبت به انجام آن افتخار می کنند./تسنیم