مربیان کروات پرسپولیس خواستار دریافت پاداش‌هایشان شدند/طاهری زیر بار قول شفاهی ترکاشوند نرفت

مربیان کروات تیم پرسپولیس در جلسه‌ای که با سرپرست این باشگاه داشتند، خواستار دریافت پاداشی که به صورت شفاهی قولش به آنها داده شده بود، شدند اما با پاسخ طاهری به آن‌ها منفی بود!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس در قطر به اعضای این تیم بخشی از پاداش‌های نتایج سرخ‌پوشان در لیگ برتر به آنها پرداخت شد که این موضوع باعث نارضایتی برخی از بازیکنان و مربیان پرسپولیس شده است. این پاداش‌هایی که در قطر داده شد شامل بردهایی است که شاگردان برانکو در لیگ برتر به دست آوردند اما بازیکنان هنوز منتظر هستند تا پاداش قهرمانی در لیگ و صعود در لیگ قهرمانان آسیا به آنها داده شود که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

در حالی که بازیکنان و مربیان پرسپولیس چیزی در حدود ۸۰-۷۰ درصد از قراردادهای‌شان را از این باشگاه گرفته‌اند، اما کماکان منتظر تسویه حساب کامل از سوی این باشگاه هستند. این در حالی است که از سوی برخی مسئولان باشگاه به اعضای تیم پرسپولیس وعده داده شده بود که ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد بابت قهرمانی در لیگ و ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد بابت صعود در لیگ قهرمانان آسیا به آنها پرداخت می‌شود که با ۳۰-۲۰ درصدی که از مبلغ قراردادها باقی مانده، تاکنون مسئولان باشگاه حدود ۵۰-۴۰ درصد به بازیکنان و مربیان پرسپولیس بدهکار هستند.

این موضوع باعث شد تا سرتن چوک، مارکو و ایگور پانادیچ دو هفته قبل به باشگاه پرسپولیس بروند و خواهان قول‌هایی که به آنها داده شده، بشوند. آنها در صحبتی که با طاهری سرپرست باشگاه انجام دادند، خواستار دریافت پاداش‌هایی که به صورت قول‌های شفاهی از سوی محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه به آنها داده شده بود، شدند اما در کمال تعجب سرپرست باشگاه عنوان کرد که فقط مبالغی را به آنها می‌پردازد که در قراردادشان ذکر شده است! طاهری به دستیاران کروات برانکو که در غیاب سرمربی به این جلسه رفته بودند، می‌گوید که فقط به آنها پولی می‌دهد که در قرارداد آمده است.

این موضوع باعث ناراحتی مربیان پرسپولیس می‌‌شود و حتی چوک به طاهری می‌گوید که ما خودمان اهل قول و قرار هستیم و فکر می‌کردیم که شما هم این‌گونه هستید و به همین دلیل روی قول‌های مسئول باشگاه حساب کردیم. البته بعد از این جلسه مربیان کروات پرسپولیس به اشتباه خود مبنی بر اینکه نباید روی قول شفاهی حساب می‌کرده و این موارد را باید مکتوب می‌کردند پی بردند!

با توجه به این موضوع و از آنجایی‌که حتی بلیت سفر به کرواسی از دوحه را خود مربیان کروات تهیه کردند و به آنها گفته شده بعداً پول آن روی قراردادشان واریز خواهد شد، به نظر می‌رسد رابطه مربیان پرسپولیس با مسئولان این باشگاه تیره‌وتار شده و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

/فارس