محمدی: دوست دارم گل‌محمدی و حسینی دوباره با هم کار کنند

مدافع تراکتورسازی تأکید کرد که این تیم می‌تواند در فصل آینده با هدایت یحیی گل‌محمدی نتایج خوبی بگیرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هادی محمدی در خصوص انتخاب یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی  من سابقه کار کردن با آقا یحیی را دارم و معتقدم تراکتورسازی انتخاب خوبی انجام داد. او از لحاظ فنی و اخلاقی کارنامه مشخصی دارد و ما در ذوب‌آهن همراه با آقا یحیی دو قهرمانی آوردیم. از این مربی شناخت خوبی دارم و امیدوارم موفقیت‌های گل‌محمدی در ذوب‌آهن در تراکتورسازی هم تکرار شود.

وی ادامه داد: به نظر من گل‌محمدی می‌تواند در تراکتورسازی موفق باشد. او مربی‌ است که با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار می‌کند و مطمئنا این ارتباط بین آقا یحیی و بازیکنان تراکتورسازی هم ایجاد خواهد شد. با این شرایط می‌توانیم در فصل آینده نتایج خوبی بگیریم.

محمدی در مورد اینکه برخی معتقدند گل‌محمدی وابستگی خاصی به مجتبی حسینی داشت و تمام کارهای او را حسینی انجام می‌داد، اظهار داشت: اینطور نبود که مجتبی حسینی همه‌کاره آقا یحیی باشد. من با هر دوی آنها کار کردم و معتقدم گل‌محمدی و حسینی بهترین مکمل برای یکدیگر بودند. نتایج ذوب‌آهن در آن زمان همه چیز را نشان می‌داد و خیلی دوست دارم که آنها دوباره با یکدیگر کار کنند.

وی عنوان کرد: امیدوارم باشگاه قرارداد بازیکنان فصل گذشته را تمدید کند و ظاهرا قول داده‌اند که پول بچه‌ها را تا ۱۵خرداد بدهند. امیدوارم برای فصل آینده تیم خوبی داشته باشیم/تسنیم.