امکان ندارد مانند سال گذشته به کار خود ادامه دهیم/ پول نباشد، تلاش اعضای تیم تنها یک بار جواب می‌دهد

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن تهران گفت که امکان ندارد اعضای این تیم مانند سال گذشته بدون پول به کار خود ادامه دهند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسین رشیدی  درخصوص وضعیت باشگاه راه‌‌آهن تهران اظهار داشت: هنوز شرایط و بودجه مالی ما مشخص نیست. باید یکی باشد تا از ما حمایت کند و امکان ندارد که همانند سال گذشته بدون پول به کار خود ادامه دهیم. قرارداد خیلی از بازیکنان به اتمام رسیده و چند بازیکن هنوز با ما قرارداد دارند. چند نفر از بازیکنانی که دیگر با ما قرارداد ندارند، ابراز تمایل کردند که اگر مشکلات مالی باشگاه راه‌آهن حل شود، به کار خود در این تیم ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه صمیمیت خاصی در تیم راه‌آهن در فصل گذشته لیگ دسته اول وجود داشت، تصریح کرد: در فوتبال اگر پول نباشد، تلاش اعضای تیم یک بار جواب می‌دهد. ما فصل گذشته توانستیم تیم را در لیگ دسته اول حفظ کنیم اما دفعه دوم دیگر نتیجه‌ نمی‌گیریم. باشگاه راه‌آهن در این یک سال، امانتی بود که در دست ما بود. تلاش کردیم امانت‌داری کنیم و اعتبار و ارزش باشگاه راه‌آهن باقی بماند.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود پیمان کیانیان مالک باشگاه راه‌آهن قرار است دوباره به تیم بازگردد، گفت: چنین چیزی را شنیده‌ام و فکر می‌کنم او باید به باشگاه بازگردد. او اکنون هم مالک باشگاه راه‌آهن محسوب می‌شود اما به خاطر بدهی، قوه قضاییه این باشگاه را توقیف کرده است./تسنیم