سرشار از انگیزه‌ام تا طلای آسیا را تکرار کنم/ نیم نگاهی به مسابقات جام جهانی دارم

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته، گفت: سرشار انگیزه‌ام تا مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را دوباره کسب کنم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امیر مهدی‌زاده، از شرایط آمادگی خود پیش از مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: خوشبختانه پس از بازگشت از مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی تمرینات خوبی را پیگیری کردم و امیدوارم که پس از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا مدال طلای سال ۲۰۱۵ را دوباره تکرار کنم. ما پس از مسابقات قهرمانی آسیا یک رقابت دیگر در لهستان پیش‌رو داریم اما تمام تمرکز اصلی من روی کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا است و تنها نیم نگاهی به مسابقات جام جهانی دارم. می‌خواهم مدال طلای ژاپن را دوباره تکرار کنم و با تمام قدرت در تلاشم در تاتامی قزاقستان به هدفم برسم. سرشار انگیزه‌ام برای کسب مدال طلای قهرمانی آسیا است.

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: پس از بازگشت از قهرمانی آسیا یک استراحت کوتاه‌ مدت خواهیم داشت و بعد از آن راهی مسابقات جام جهانی لهستان خواهیم شد. ۴ نفر در بخش مردان و یک نفر در بخش بانوان ۲۵ تیر ماه راهی قهرمانی آسیا خواهیم شد. ۵ مرداد ماه نیز باید در جام جهانی لهستان وارد تاتامی شویم.

دارنده چندین نشان طلای مسابقات جهانی کاراته در پاسخ به این سؤال که آیا برای اینکه از لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار داشته باشید تا بتوانید در یک فاصله کوتاه‌ مدت در دو مسابقه شرکت کنید، برنامه‌ای دارید یا خیر، گفت: در مسابقات جام جهانی تعداد مبارزات کمتر از مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا است. مسابقات به صورت گروه‌بندی و به صورت ضربدری برگزار می‌شود. البته ما به این شرایط عادت کرده‌ایم چرا که با حضور در مسابقات سوپرلیگ هر دو هفته یک بار در لیگ بازی می‌کنیم و در واقع با این شرایط بیگانه نیستیم. به هر حال ۱۰ روز بین برگزاری مسابقه جام جهانی و قهرمانی آسیا ما فرصت داریم تا ریکاوری کنیم. در حال حاضر اول تمام تمرکزم کسب مدال طلای قهرمانی آسیا است و بعد از آن فرصت دارم که در جام جهانی نیز به هدفم برسم.

/فارس