بیانیه جدید از اعضای هیات مدیره نساجی

به گزارش مازند اسپرت به نقل از سایت باشگاه نساجی ؛ شب گذشته جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی از ساعت ۱۹ آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه داشت. در پایان این جلسه پس از بررسی شرایط تیم و اتخاذ راه کارهای مناسب بیانیه ای هم در جهت حمایت از مجموعه باشگاه صادر شد که […]

به گزارش مازند اسپرت به نقل از سایت باشگاه نساجی ؛ شب گذشته جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی از ساعت ۱۹ آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه داشت. در پایان این جلسه پس از بررسی شرایط تیم و اتخاذ راه کارهای مناسب بیانیه ای هم در جهت حمایت از مجموعه باشگاه صادر شد که به شرح زیر می باشد.

۱- حمایت همه جانبه اعضا از تلاش های صادقانه و صمیمانه مدیرعامل محترم باشگاه، مجموعه دست اندرکاران، کادرفنی و بازیکنان در جهت موفقیت که نتیجه آن صعود به لیگ برتر باشد وجود داشته و ادامه خواهد داشت.

۲- از پیشکسوتان و خانواده بزرگ نساجی درخواست می گردد که همصدا و همدل از تیم و باشگاه حمایت کنند که امروز برای دستیابی به موفقیت بیش از پیش نیازمند حمایت شما عزیزان میباشیم.

۳- از هواداران عزیز تقاضا داریم به شایعات بی اساس توجه ننماییند و مراقب نقشه بدخواهان برای تضعیف باشگاه و شکستن اتحاد هواداران باشیم.