پهلوان جابر صادق‌زاده صاحب مدال برنز شد

نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مدال برنز رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در ادامه مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که از صبح امروز در سالن حیدر علی‌یف شهر باکوی آذربایجان آغاز شده است، جابر صادق‌زاده نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم جابر صادق‌زاده در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر زمان انور از پاکستان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید، اما در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب جمال‌الدین ماگومدوف، دارنده مدال نقره و برنز جهان از آذربایجان شد و از حضور در فینال بازماند. صادق‌زاده در دیدار رده‌بندی نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر رجا الکراد از سوریه ر اشکست داد و موفق به کسب مدال برنز شد؛ در این وزن ۸ کشتی‌گیر حضور داشتند.

پیش از این در وزن ۶۱ کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور با پیروزی در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز شده بود و مصطفی حسین‌خانی طلای ۷۰ کیلو را برای ایران به ارمغان آورده بود. حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم مدال طلا را بر گردن آویخته بود.

به گزارش فارس، روز گذشته و در ۴ وزن اول نیز میثم نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم قهرمان شده بود و امیر محمدی در ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره رسیده بود. یونس سرمستی در ۵۷ کیلو پنجم شد و پیمان یاراحمدی در ۷۴ کیلو حذف شد.

بدین ترتیب تیم کشتی آزاد کشورمن با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.