استقلال محکوم به پیروزی است/ العین حریف دست و پا بسته‌ای نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه العین حریف دست و پا بسته ای برای استقلال نخواهد بود گفت: آبی پوشان در تهران محکوم به برد هستند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ستار همدانی درخصوص دیدار روز دوشنبه استقلال برابر العین امارات گفت: مطمئنا یک دیدار نفسگیر را شاهد خواهیم بود. العین یکی از تیم های پرقدرت در لیگ قهرمانان است، این تیم سابقه قهرمانی هم دارد و با نفراتی که در اختیار دارد توانسته بازی های زیبایی هم از خود به نمایش بگذارد.

وی تاکید کرد: استقلال در دیدار رفت باید در تهران به مصاف این تیم برود و حتما بازی را باید با پیروزی به پایان برساند تا با خیالی آسوده برنامه ریزی دقیقی برای بازی برگشت داشته باشد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: درست است که آبی پوشان امید نورافکن، جابر انصاری و امید ابراهیمی را در اختیار نخواهند داشت اما این تیم آنقدر بازیکن جوان و با انگیزه دارد که مطمئن هستم جای خالی بازیکنان غایب را پوشش را خواهند داد. العین یک بازیکن خوب و تکنیکی به نام عمرعبدالرحمان را دارد که شگرد او در بازی محو کردن یار مستقیم و ارسال پاس های خطرناک به مهاجمان است و منصوریان باید بازیکنی را در مقابل عمرعبدالرحمان قرار دهد که بتواند به خوبی این بازیکن را مهار کرده تا اجازه بازی سازی به او ندهد.

همدانی افزود: دوشنبه آینده هواداران باید کنار تیم شان باشند و اگر می خواهند استقلال بازی را با پیروزی به پایان برساند باید از ابتدا تا پایان دیدار بازیکنان را مورد تشویق قرار داده زیرا حمایت آنها تاثیر بسزایی در موفقیت استقلال دارد.

وی درخصوص دیدار پرسپولیس برای لخویا قطر گفت: پرسپولیس در این فصل عملکرد خوبی داشت، باید به این تیم احترام گذاشت زیرا توانست در لیگ برتر با یک فاصله خوب به قهرمانی دست پیدا کند. این تیم در ابتدای لیگ قهرمانان عملکرد خوبی نداشت اما در مقابل الوحده آنقدر خوب بازی کرد که اعتقاد دارم می تواند لخویا را در دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص عدم موفقیت تراکتورسازی در لیگ شانزدهم گفت: فصل خوبی برای تراکتور نبود، با اینکه این تیم در دور رفت نتایج قابل قبولی کسب کرد اما مشکلاتی که در فصل نقل و انتقالات به وجود آمد و سرمربی تیم نتوانست بازیکنان موردنظرش را جذب کند باعث شد تا تراکتور افت کرده و به مقام سومی را در لیگ برتر برسد، جام حذفی هم برابر نفت شکست را پذیرا شد و سال بد فوتبالی را به پایان رساند.

وی درخصوص جدایی قلعه نویی و حضور نکونام به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی گفت: قلعه نویی زحمت زیادی برای تراکتور کشید اما اتفاقات طوری رقم خورد که او نتوانست به آنچه استحقاقش بود دست پیدا کند.

همدانی خاطرنشان کرد: نکونام بازیکن بزرگی بوده او کاپیتان تیم ملی و یکی از فوتبالیست های ایرانی بوده که توانسته در اسپانیا درخشش داشته باشد اما فکر می کنم که تراکتور به یک مربی بومی نیاز دارد، تا بتواند با شناخت خوبی که از شرایط تبریز دارد تراکتور را به روزهای اوج بازگرداند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: رسول خطیبی یکی از مربیانی است که می تواند با توجه به بومی بودنش و شناخت خوبی که از فوتبال تبریز دارد این تیم را فصل آینده به جایگاه واقعی اش برساند./مهر