امیدوارم برای تیم جوانان موثر باشم/ الگویم « فیلیپ لام» است

کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران قبل از اولین بازی جام جهانی گفت: امیدوارم بتوانم برای این تیم مفید باشم و برای رسیدن به موفقیت به تیم کمک کنم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امید نورافکن در نشست خبری قبل از دیدار روز یکشنبه با کاستاریکا که صبح امروز شنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شد در مورد میزان آمادگی تیم ایران گفت: شرایط بدنی تیم ما خیلی خوب است و آماده هستیم.

وی افزود:  امیدوارم بتوانیم در بازی اول نتیجه خوبی بگیریم که بعد با زامبیا و پرتغال داریم با اعتماد به نفس بالا بازی کنیم و بتوانیم از گروه مان صعود کنیم.

نورافکن در مورد دیر اضافه شدنش به تیم جوانان گفت: درگیری بازی های آسیایی تیم استقلال بودم که به مرحله پلی آف صعود کردیم. به همین خاطر دیر اضافه شدم اما تمام تلاشم این است که برای تیم موثر باشم و نتیجه خوبی برای تیم جوانان ایران بگیریم.

نورافکن در مورد اینکه از این جام جهانی راهی تیم های اروپایی خواهد شد گفت: امیدوارم روزی بتوانم در فوتبال اروپا بازی کنم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم در این تورنمنت نتایج خوبی کسب کنیم و خیلی از بازیکنان تیم جوانان ایران راهی تیم های اروپایی شوند.

کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران و پدیده فصل شانزدهم تیم استقلال در مورد الگوی خود در فوتبال جهان نیز گفت: الگوی فوتبالی من فیلیپ لام است اما نمی توانم از لیونل مسی بگذرم./مهر