بانوی طلایی تکواندو: رقبایم قدرتمند بودند اما قهرمان شدم

دارنده مدال طلای بازی های کشورهای اسلامی گفت: با وجود حریفان سرسخت کسب این نشان در رقابت های تکواندو را برای خود مسجل می دانستم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ناهید کیانی ضمن بیان مطلب فوق افزود: امروز مقابل حریفان سه کشور به روی «شپاهاپ چانگ» رفتم و با وجود رقبای سختی که داشتم توانستم به فینال را یافته و طلای این بازی ها را کسب کنم.

وی درباره نحوه داوری این رقابت ها افزود: دواران سلیقه ایی رفتار می کنند.

ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ که در اولین مبارزه به مصاف «تالین هامیدی» از اردن دارنده دو مدال برنز قهرمانی آسیا رفت و با نتیجه ١٢بر٢حریف را برد در دیدار بعدی  رو در روی «رهما بن علی» تکواندوکار تونسی دارنده سه مدال نقره قهرمانی آفریقا و یک برنز قهرمانی جهان نوجوانان ، قرار گرفت. وی راند نخست این دیدار با ٩بر٢ به سود خود خاتمه داد و در راند دوم با برتری ۵ بر ۲ فاصله امتیازات را بیشتر کرد و در نهایت ۱۴ بر ۵ پیروز از میدان خارج شد.

تکواندو شایسته کشورمان در مبارزه نهایی برابر حریف ترکیه ایی خود راند نخست خود را با نتیجه ۲ بر ۳ واگذار کرد و در راند دوم با جبران یک امتیاز اختلاف، از حریف پیش افتاد  و در مجموع با امتیاز ۸ بر ۵ پیروز شد و به مدال ارزشمند طلا دست پیدا کرد.  در راند دوم مبارزه پایانی یک امتیاز کیانی با اخطار داور کسر شد که با اعتراض مربی ایران و بازبینی مجدد امتیاز فیلم مبارزه، یک امتیاز به داشته های وی افزوده شد./مهر