روابط عمومی ها، خدمات و تلاش ها را پررنگ و ماندگار می کنند

مدیرکل ورزش استان تهران گفت: روابط عمومی و عملکرد آنها بسیار با اهمیت است و ضمن پاسخگویی، خدمات و تلاش های سایر بخش ها را پررنگ و ماندگار می کننند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رضا گل محمدی در نشست مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های تابعه استان تهران که روز(سه شنبه) در سالن آمفی تئاتر اداره کل تشکیل شد، افزود: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین افکار عمومی و مطالبات جامعه با دستگاه هستند، پلی که نباید یک طرفه باشد و باید هم مطالبات جامعه منعکس شود و هم فعالیت های دستگاه منتقل گردد. در واقع سنجش افکار باید از سوی روابط عمومی ها صورت گیرد و مثل یک پل، دیدگاه ها را به مدیران تصمیم گیرنده انتقال دهند.

در این نشست که با حضور ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش و سلیمی رئیس گروه هماهنگی بانوان اداره کل برگزار شد، گل محمدی ضمن تقدیر از همکاران خود در اداره کل، حوزه ها و شهرستان ها و بویژه مسئولان روابط عمومی ها در ساماندهی و انعکاس فعالیت های این اداره، تاکید کرد: هر جلسه ای که به منظور هم افزایی و تبادل افکار و اطلاعات و بهینه سازی روند اطلاع رسانی برپا گردد، بسیار شایسته است و اگر این گونه جلسات منجر به اتفاقات خوشایند شود، یک عملکرد مثبت است.

وی با اشاره به ۷ اولویت روابط عمومی های زیر مجموعه اداره کل که برای سال ۹۶پیش بینی شده، گفت: اگر روابط عمومی های حوزه ها و شهرستان ها بتوانند به این اولویت ها عمل کنند، قطعاً کارنامه نسبتاً قابل قبولی خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، سرعت فرآیند عملکردها را یک موضوع مهم و قابل اعتنا دانست و از مسئولان روابط عمومی ها خواست که با مدیریت در افکار عمومی، سرعت در اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد، اجازه ندهند ضعف روابط عمومی ها در مقابل سرعت فرآیند عملکرد ها، نمایان شود.

گل محمدی ادامه داد: باید با مدیریت افکار عمومی، زهر خیلی از مسائل گرفته شود، چرا که زهر از جهل می آید و البته بخشی ازعناد. ما بخش جهل را می توانیم بر طرف کنیم، اما عناد را نه. با آگاهی و اطلاع رسانی به موقع می توان در بخش جهل عمل کرد و اگر کار به موقع انجام شود، خوب است.

وی پرهیز از غوغا سالاری و نمایش و شو را مورد اشاره قرار داد و از ضرورت تلاش برای شفافیت گفت و افزود: انسان هایی که فطرت شان پاک باشد از دروغگویی خوش شان نمی آید، اما بعضی ها به دلیل عدم صیقل خوردن روح شان به سمت فریب افکار عمومی و نشان دادن کوه به جای کاه و یا برعکس، می روند و به خاطر کسب قدرت دوروزه،‌ حاضر به دروغگویی می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به برخی عملکردها در جریان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری، جامعه ورزش و جوانان استان تهران را به حضور پررنگ در پای صندوق های رای در روز۲۹ اردیبهشت تشویق کرد تا با انتخاب بهترین فرد، آینده کشور تضمین گردد./مهر