تاکید طلایی و اشکانی بر حمایت از آزاد و فرنگی‌کاران جوان

سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران پس از کسب قهرمانی در رقابت‌های آسیایی هند همچنان به حمایت و میدان دادن به جوانان تاکید کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،«محمد طلایی» سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در این زمینه گفت: با یک تیم جوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کردیم که پنج نفر از آنها در اولین میدان مسابقات رسمی در رده‌ بزرگسالان آسیا به میدان رفتند.

شاگردان محمد طلایی به تازگی توانستند با کسب سه مدال طلا، یک نقره و چهار برنز بر سکوی قهرمانی آسیا بایستند.

از سویی دیگر «علی اشکانی» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز پس از کسب قهرمانی آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه قانون و مقررات کشتی فرنگی تغییر کرده، همه تیم ها در این مسابقات به دنبال محک زدن کشتی گیران خود بودند و این مسابقات یک تجربه خوب برای تمامی تیم‌ها از جمله نفرات تیم ایران بود.

وی خاطر نشان کرد: ۴ نفر از کشتی گیران ما برای نخستین بار در رقابت‌های آسیایی شرکت کردند که با توجه به این مساله، عملکرد قابل قبولی داشتند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب هفت مدال طلا، نقره و برنز  به عنوان قهرمانی آسیا رسید.

سرمربیان تیم های ملی در پایان با اشاره به اینکه هدف اصلی آنها در سالجاری، حضور قدرتمند در رقابت های قهرمانی ۲۰۱۷ جهان در فرانسه است اظهار امیدواری کردند تیم‌های ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در آذربایجان هم عملکرد مناسبی خواهند داشت./مهر