ایران با تکیه بر ستاره‌ها و بازیکنان جوان به دنبال بهترین نمایش در لیگ جهانی

تیم ملی والیبال ایران با تکیه بر ستاره‌های خود در کنار بازیکنان جوانی که ایگور کولاکوویچ به تیم ملی دعوت کرده است به دنبال بهترین نمایش و کسب بهترین نتیجه است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از سایت فدراسیون جهانی والیبال، لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷ کمتر از ۳ هفته دیگر آغاز می‌شود و ۱۲ تیم برتر جهان در سطح یک این مسابقات به مصاف یکدیگر می‌روند. مدافع عنوان قهرمانی و بخت نخست کسب جایزه یک میلیون دلاری تیم قهرمان، تیم ملی صربستان است. عدم حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو، انگیزه‌های نیکولا گربیچ و شاگردانش را برای قهرمانی، تقویت کرده است.

در گزارش FIVB در مورد ایران آمده است: ایران تنها تیم آسیایی حاضر در بین ۱۲ تیم برتر لیگ جهانی است. این تیم با تکیه بر ستاره‌های خود مثل سعید معروف، محمد موسوی و امیر غفور در کنار بازیکنان جوانی که ایگور کولاکوویچ به تیم ملی دعوت کرده است به دنبال بهترین نمایش و کسب بهترین نتیجه است.

به گزارش تسنیم، تیم ملی والیبال ایران که در حال حاضر در تور آماده سازی اروپایی به سر می‌رود از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۲ خرداد در نخستین دیدار لیگ جهانی به مصاف ایتالیا می‌رود. برزیل و لهستان، دیگر حریفان هفته نخست لیگ جهانی ۲۰۱۷ هستند./تسنیم