هواداران ورزش ملاحظات فرهنگی را رعایت می کنند

سیاوشی شاه عنایتی گفت: حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها در پی کمپین‌های انتخاباتی، زمینه مناسب حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی را فراهم می کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،طیبه سیاوشی شاه عنایتی  به کمپین‌های انتخاباتی در ورزشگاه‌ آزادی با حضور خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: کمپین‌های سیاسی اخیر گوشزدی برای مسئولان بود که بدانند تجمع خانواده‌ها منحصربه فرد و برای یک زمان مشخص نیست چراکه مردم خواهان ادامه این رویه هستند، ضمن آنکه مردم در این کمپین‌های سیاسی بلوغ اجتماعی و اخلاقی خود را نشان دادند و این اتفاق می‌تواند زمینه مناسبی برای زنان در استادیوم‌های ورزشی در کنار مردان باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنان با پلاکاردهایی که در این کمپین‌ها به دست گرفتند خواسته منطقی خود را به تصویر کشیدند، افزود: اگر مسئولان به این نتیجه برسند که مردم خود به درک رفتارهای درست اجتماعی و اخلاقی رسیده‌اند دیگر با حضور زنان در ورزشگاه‌ها مخالفت نخواهند کرد چراکه این حضور رشد فرهنگی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه تجمع خانواده‌ها در فضاهای ورزشی هویت جامعه را غنی می‌کند، افزود: جوانان بارها در تجمع‌های مختلف ثابت کرده‌اند به بلوغ فکری لازم رسیده‌اند و این را در گذشته با ایجاد نکردن مشکل در ورزشگاه‌ها به خوبی به اثبات رسانده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه تلاش برای حضور زنان در ورزشگاه برای بازی‌های والیبال پیش‌رو ادامه دارد، در گفتگو با خانه ملت افزود: تلاش خواهیم کرد با همفکری و هماهنگی، زمینه‌های حضور خانواده‌ها در استادیوم‌ها فراهم شود چراکه یقین داریم همه هوادارهایی که امروز در ورزشگاه‌ها حاضر می‌شوند به لحاظ فرهنگی در یک درجه‌ای از فهم، شعور و آگاهی هستند که ملاحظات فرهنگی را رعایت کنند./مهر