چهار کمک مربی در کنار سرمربیان تیم ملی قرار گرفتند

سرمربیان تیم های ملی دوچرخه سواری چهار کمک خود جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و داخل سالن آسیا را انتخاب کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از اینکه روز گذشته اعضا کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری اسامی سرمربیان تیم ملی سرعت و استقامت را معرفی کرد این مربیان با اختیار خود کمک مربیان بخش های زیر مجموعه شان را امروز معرفی کردند.

حسین عسگری قهرمان نامدار دوچرخه سواری کشورمان به عنوان سرمربی تیم استقامت و نیمه استقامت برگزیده شد. وی حمید سجادی و سیامک ادبی را هم به عنوان کمک انتخاب کرده است. سرمربی استقامت ایران چند گزینه را برای بخش مربیگری بانوان معرفی کرده اما باید با بررسی بیشتر مربی بخش بانوان نیز انتخاب و معرفی کند.

محمد ابوحیدری که قبلا سرمربی تیم سرعت ایران بود نیز باز هم برای سرمربیگری این بخش انتخاب شد. وی نیز در جلسه روز گذشته کمیته فنی ضمن ارائه برنامه هایش در بخش بانوان ریحانه طالبی را به عنوان کمک مربی بانوان انتخاب کرده است.  محمد جبرئیلی نیز در بخش مردان به عنوان کمک مربی در کنار ابوحیدری فعالیت خواهد کرد.

تیم های دوچرخه سواری کشورمان از ده روز آینده با هدف حضور در بازیهای داخل سالن آسیا و مسابقات قهرمانی آسیا اردوهای خود را طبق برنامه و زیر نظر سرمربیان و مربیان تیم های ملی آغاز خواهند کرد. /مهر