نقل و انتقالات استقلال در انتظار تصمیم وزارت ورزش!

کم تعدادبودن اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و عدم تامین منابع مالی عملا نقل و انتقالات این تیم را با ابهاماتی مواجه کرده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،استقلال فصل شانزدهم لیگ برتر را در شرایطی با نایب قهرمانی به پایان رساند که هیات مدیره این باشگاه از روال قانونی خارج شده بود و به دنبال درگذشت منصور پورحیدری و استعفای جهانیان عملا نمی توانست برای این تیم تصمیم گیری قانونی داشته باشد.

این درحالی بود که مشکلات مالی هم این باشگاه را آزار می داد. با این حال استقلال توانست نایب قهرمان لیگ برتر شود و حالا باید خودش را برای فصل آینده آماده کند اما هنوز وزارت ورزش برای تکمیل اعضای هیات مدیره این باشگاه تصمیمی نگرفته است.

طبیعتا برای تامین منابع مالی و بودجه تیم در فصل آینده باید اعضای هیات مدیره تصمیم گیری کنند. به همین خاطر وزارت ورزش باید تکلیف اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه را مشخص کند تا کارها سرعت بیشتری بگیرد.

قطعا با مشخص شدن اعضای هیات مدیره این باشگاه می تواند دست منصوریان را در لیست ورود و خروجی باز بگذارد تا برای فصل آینده برنامه هایش را پیش ببرد. نکته ای که باشگاه استقلال و مدیریتش نباید فراموش کنند این است که این تیم نباید در فصل نقل و انتقالات از تیم های رقیب عقب بماند./مهر