وعده پرداخت جایزه دلاری به رکابزنان مدال آور

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال کسب مدال رکابزنان در مسابقه قهرمانی کوهستان آسیا وعده پرداخت جوایز دلاری به مدال آوران داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، بیست و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نهمین دوره مسابقات در رده سنی جوانان از امروز ۲۲ اردیبهشت ماه تا ۲۴ اردیبهشت در شوآنچنگ چین پیگیری می شود.

رکابزنان کشورمان در اولین روز این رقابتها در ماده کراس تیم «رلی» موفق شدند بعد از تیم های ژاپن و چین در رده سوم آسیا تکیه بزنند. کسب این مدال برنز برای اولین بار توسط دوچرخه سواران حاصل شده است.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان به دنبال کسب این مدال ضمن تماس با رکابزنان حاضر در مسابقات به آنها وعده پرداخت پاداش دلاری داد. به این ترتیب فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرده است که رکابزنان در صورت کسب مدال طلا، نقره و برنز در این رقابتها به ترتیب ۵۰۰، ۳۰۰ و ۱۵۰ دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

پس از کسب این مدال نیز از سوی مسئولین کادر فنی به رکابزنان مدال آور پاداش نقدی داده شد که در این بین به فرانک پرتوآذر به عنوان اولین بانوی رکابزنان مدال آور بخش کوهستان در آسیا  جایزه ویژه ای در نظر گرفته و پرداخت گردید. /مهر