ساکت: زمین خرمشهر در مقطعی تعطیل و آسیب دیده بود/در مورد نورافکن با استقلال تعامل داشتیم

مدیر تیم‌های ملی فوتبال گفت: در مورد وضعیت نورافکن در تیم ملی جوانان با استقلال تعامل داشتیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمدرضا ساکت ، در مورد برگزاری جام حذفی برای دومین بار در خرمشهر اظهار داشت: برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر به خاطر ارزش معنوی و انقلابی است و پیوند دفاع مقدس با ورزش ادامه خواهد داشت.

وی در مورد کیفیت زمین چمن گفت: بعد از فینال سال گذشته در مقطعی، زمین مسابقه آسیب دیده و به مشکل خورده بود، اما مسئولان خرمشهر تمهیداتی را درنظر گرفتند که کمی بهتر شده است و با تأکیداتی که وزیر ورزش داشتند ان‌شاءالله به شکل مطلوب نگهداری خواهد شد. یک تیم خرمشهری در زمین تمرین می‌کرد و آبیاری نمی‌کردند، به همین دلیل اعلام کردیم تنها هفته‌ای یک مسابقه برگزار شود.

مدیر تیم‌های ملی فوتبال در مورد اینکه استقلال نورافکن را به تیم ملی نداده است، عنوان کرد: در این مورد پیروانی با توجه به توانایی که داشت، جایگزین او را مشخص کرد و تیم ملی با تمام قدرت به مسابقات اعزام می‌شود. استقلال هم شرایط حساسی داشت و تعاملی بین دو طرف پیش آمد که آنها هم با موفقیت کار خود را دنبال کنند.

ساکت در مورد اینکه استقلال شعار همکاری می داد، گفت: مذاکرات مختلفی صورت گرفت و در پایان به این نتیجه رسیدیم که استقلال هم نیاز مبرم به بازیکنانش دارد.

/فارس