احمدی عضو هیئت رئیسه ایپس جهانی شد

رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران به عضویت هیئت رئیسه ایپس جهانی درآمد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عبدالحمید احمدی، رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران و کاندیدای کشورمان در این انتخابات در همان مرحله نخست رأی‌گیری، از بین ۲۸ کاندیدای حاضر در این رقابت، با کسب ۶۶ رأی (۷۸٫۶ درصد کل آرای ماخوذه) برای مدت ۴ سال عضو هیات رئیسه ایپس جهانی شد.

‎این موفقیت به پشتوانه تجربه بیش از ٢� سال حضور مؤثر در کنگره و هیات رئیسه ایپس و تلاش و مذاکره فشرده نمایندگان اعزامی انجمن ورزشی نویسان ایران آقایان منوچهر زندی و احمدی با نمایندگان کشورهای حاضر در کنگره جهانی بود.

‎پیش از این، منوچهر زندی در سال ۲۰۰۱ به عنوان عضو هیئت رئیسه و در ۲۰۰۵ به عنوان نایب رییس ایپس انتخاب شده بود که این عنوان تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشت.

‎در آسیا نیز در سال ۲۰۰۲ دکتر احمدی به عنوان عضو هیئت رئیسه، از سال ۲۰۰۶ به عنوان نایب رئیس و از سال ۲۰۱۲ به عنوان دبیرکل اتحادیه ورزشی نویسان آسیا انتخاب شده بود.

همچنین از سال ۲۰۱۶ و پس از برگزاری انتخابات در کنگره آسیایی – منامه، میثم زمان آبادی، دبیرکل انجمن ورزشی نویسان ایران به عنوان نایب رئیس در هیئت رئیسه انجمن ورزشی نویسان آسیا انتخاب شد. حضور تعداد قابل توجهی از همکاران فعال ما در کمیته‌های تخصصی ایپس جهانی و آسیایی از دیگر نتایج فعالیت موثر انجمن در حوزه روابط بین المللی است.

‎انجمن ورزشی نویسان ایران با اتکا به حمایت اعضای خود و تجربیات بدست آمده در عرصه های جهانی و آسیایی یکبار دیگر توانست با کسب أکثریت آرای کنگره جهانی ورزشی نویسان، به عضویت هیئت رئیسه ایپس درآید./تسنیم