مسئولان از شعار دادن پرهیز کنند/ از تراکتوری‌ها حلالیت می‌طلبم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه کی‌روش حق انتخاب بازیکنان تیم ملی را دارد، گفت: بعضی بازیکنان تراکتورسازی شایسته حضور در تیم ملی بودند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام حذفی برابر نفت تهران گفت: قبل از هر چیز باید به خانواده های داغدار معدنچیان تسلیت بگویم که متاسفانه عزیزان خود را از دست دادند. باید به مسئولان کشور هم بگویم که از شعار دادن پرهیز کنند و به آنچه می گویند عمل کنند.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: آنها به ۵۰ درصد از شعارهایی که قبل از انتخابات می دهند به آن عمل نمی کنند و همین مساله باعث شده تا کشور ما مشکلات زیادی داشته باشد و امیدوارم هر کس که رئیس جمهور آینده می شود بتواند با سرمایه هایی که در این کشور وجود دارد تنها به فکر کمک به مردم باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید از همه کسانی که در تراکتورسازی با آنها کار کردم حلالیت بطلبم زیرا اگر حرفی زدم تنها به خاطر منافع تیم بوده و همه تلاش کردیم تا بتوانیم تراکتور را به جایگاه شایسته اش برسانیم اگرچه مشکلاتی پیش رو بود که ما را از مسیر اصلی مان دور کرد ولی با همین شرایط باز هم بازیکنان ایثار کردند و آنچه در توان داشتند برای موفقیت تیم انجام دادند.

قلعه نویی در ادامه گفت: از ابتدای فصل مشکلات بسیاری گریبان گیر ما شد، تماشاچیان ما محروم بودند، ورزشگاه مناسبی برای بازی نداشتیم و سختی های زیادی کشیدیم وقتی به اصفهان رفتم و زمین نقش جهان را دیدم با خودم گفتم کاش در تبریز هم چنین زمینی داشتیم تا می توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم البته ما با تمام همه سختی ها تلاش خود را انجام دادیم و به مقام سوم دست پیدا کردیم.

سرمربی تراکتور در مورد دیدار فردا که باید مقابل نفت تهران در فینال جام حذفی برگزار کنند، گفت: خوشحالم که بازی در خرمشهر انجام می شود اما ناراحتم از اینکه سال ۸۰  هم به این شهر آمدم وضعیت همین بود و فقط یک پل برای این شهر ساخته شده است اما بازی در این شهر برای من افتخار است و خوشحالم در کنار مردم خونگرم خوزستان هستم.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه در لیگ ما به مقام سوم دست پیدا کردیم اما این بازی برای ما بسیار حساس است و فردا به غیر از تیم نفت با زمین و هوا هم بجنگیم تا بتوانیم به پیروزی دست یابیم البته تیم نفت تیم خوبی است و می دانیم روز سختی مقابل این تیم پیش رو خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حلالیت طلبیدن شما یعنی از این تیم جدا خواهید شد یا خیر گفت: همه کسانی که با من کار کرده اند می دانند که من نیم فصل قبل از تعطیلات نوروز و با پایان فصل از همه حلالیت می طلبم البته حق طبیعی مدیران تراکتورسازی است که برای فصل آینده این تیم تصمیم گیری کند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا شما لیست دعوت به تیم ملی توسط کی روش را دیده اید یا خیر گفت: در این خصوص صحبت نمی کنم چون لیست را ندیده ام اما اعتقاد دارم چند بازیکن تراکتورسازی شایستگی این را داشتند که در تیم ملی حضور داشته باشند.

امیر قلعه نویی در پاسخ مبنی بر اینکه آیا صحبت های ایمان موسوی را در خصوص خودتان و جواد نکونام شنیده اید، گفت: من مصاحبه موسوی را کاملا نشنیدم اما خوشحالم از اینکه دست برخی ها برای مردم رو شد و بعد از دو سال حقیقت جای پنهان کاری را گرفت و مطمئنم افرادی که در زمان حضور من در استقلال حرف های بی ربط زدند و می خواستند شان و شخصیت من و تیم را پایین بیاورند رو خواهد شد هر چند که می دانم الان هم حال و روز خوشی ندارند و مطمئن باشید روزهای بدشان فراخواهد رسید و به این جمله معروف خواهیم رسید که عزت و ذلت دست خداست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در فینال جام حذفی کشور به قهرمانی دست پیدا کنیم تا دل هواداران تبریزی را که فصل سختی را پشت سر گذاشتند شاد کنید/مهر