انتخابات شورای کشتی آسیا پنجشنبه برگزار می‌شود

انتخابات شورای کشتی آسیا در حالی روز پنجشنبه در دهلی نو برگزار می شود که نائب رئیس فدراسیون کشتی ایران نیز در جمع کاندیداهاست.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این انتخابات با حضور ۱۴ کاندیدا برای به دست آوردن هفت کرسی شورای کشتی آسیا برای چهار سال آینده برگزار خواهد شد.

از هفت عضو سابق نمایندگان یمن، تایلند، هند و ژاپن در انتخابات فعلی حضور دارند و نمایندگان مغولستان و قزاقستان و «کیم» رئیس شورای کشتی آسیا پس از سالها حضور در کشتی قاره زرد، کناره گیری کرده اند.

در این انتخابات به جز چهار عضو فعلی، «حمید بنی تمیم» نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران، «روزیف» نایب رئیس ازبکستانی اتحادیه جهانی، «تورلی خانوف» عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی از قزاقستان به همراه نمایندگان کره جنوبی،  قرقیزستان، چین، تایوان، قطر، سوریه و اردن حضور دارند.

بنی تمیم در رقابت با ۱۳ کاندید دیگر از جمله کاندیداهای ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، کره جنوبی، چین، تایلند، چین، قرقیزستان، قطر و یمن کار سختی پیش رو دارد، اما وی و تیم دیپلماسی ایران تمام تلاش خود را به کار برده تا ایران پس از چهارسال در شورای کشتی آسیا نماینده داشته باشد./مهر