جمع صمیمی ستاره هایی که سرمایه های مرکز استان شدند + تصاویر

با همت عضو ورزشی شورای شهر ساری ؛مراسم بزرگداشت پیشکسوتان عرصه ورزش و تربیت بدنی شهرستان ساری در تالار شهاب برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پیشکسوتان سرمایه های ورزش هستند و همواره باید در پاسداشت مقام و جایگاه آنها تلاش کرد. پیشکسوتان اعتبار جامه و ورزش هستند و مردم همواره احترام زیادی برای قشر پیشکسوت ورزش قائل بوده و هستند، باید به پیشکسوت احترام گذاشته شود تا ورزش همچنان مسیر رشد و تعالی خود را با بهره‌گیری از تجربه این عزیزان ادامه دهد. دراسلام، توصیه ها وسفارش های زیادی نسبت به ارج نهادن به پیشکسوتان وجود دارد و برهمین اساس هرنسلی نسبت به احترام و تقدیر از پیشینیان خود یک وظیفه شرعی و عرفی برعهده دارد.

متولیان ورزش باید تجلیل از پیشکسوتان را بصورت برنامه ریزی شده دنبال کنند و تلاش نمایند همچون مراسم تقدیر از قهرمانان که درپایان هرسال برگزارمی شود، مراسمی نیز تحت عنوان تقدیر از پیشکسوتان را برنامه ریزی کنند تا ازاین طریق به نحوی جایگاه این عزیزان برای نسل جوان تبیین شود.

اما امشب در شبی رویایی، کلی پیشکسوت و بزرگ ورزش گرد هم جمع آمدند و شبی خاطره انگیز را رغم زدند.

سالن رستوران شهاب ساری میزبان نشست ویژه ورزشی های بزرگ ساروی با دکتر نجاریان بود. همه حضور داشتند، از پیشکسوتان فرهیخته و کاربلد تمام رشته ها تا جوانان و نام آوران، جمعی دوست داشتنی و تاثیرگذار از بزرگان جمع شده بودند تا سعید نجاریان بداند که ظرف چهار سال نخست دوران عضویتش در شورای اسلامی شهر، عملکردش قابل تحسین بوده ولی باید بداند برای پیشرفت بیشتر ورزش ساری برای سال های آینده تلاش های بیشتری را از خود به خرج دهد.

نجاریان در این نشست صمیمی ضمن تشکر از تمامی پیشکسوتان ورزش از اقدامات ورزشی اش در چهار سال اخیرش صحبت کرد و از برنامه هایش برای آینده سخن گفت .وی همچنین از برنامه هایش برای افتتاح مجموعه های بزرگ ورزشی و مخصوصا ساخت سالن ۱۰ هزار نفری در مرکز استان خبر داد و مورد تشویق بی امان پیشکسوتان ورزشی قرار گرفت .

در ادامه تصاویر این مراسم با کشوه را مشاهده میکنید :