کار تیمی والیبال ایران را به پیروزی رساند/تشویق ها عالی بود

– سرمربی تیم والیبال امید ایران یکدستی و کار تیمی را رمز پیروزی این تیم در رقابت با تایلند و راه‌یابی به مسابقات جام جهانی مصر عنوان کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،خوان سیچلو بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازی تیم والیبال امید ایران با تایلند تصریح کرد: نمی‌توانم بازیکن خاصی را برتر از دیگری و عامل پیروزی بدانم؛ بلکه این کار تیمی بود که ما را به پیروزی رساند.

وی افزود: در بازی تایلند حتی برخی بازیکنان زبده سرحال نبودند اما به دلیل کار تیمی ما پیروز شدیم و توانستیم به فینال مسابقات والیبال امیدهای آسیا دست یابیم.

سرمربی تیم والیبال امید ایران بازی بعدی این تیم با ژاپن را به دلیل تجربه بازیکنان ژاپن بسیار حساس توصیف کرد و بیان داشت: به دلیل اینکه این بازی فینال بوده و مهم‌ترین بازی این مسابقات است تلاش می‌کنیم با حداکثر انرژی حضور یابیم.

سیچلو افزود: در مسابقات جام جهانی مصر نیز ما با ۱۲ تیم برتر قاره‌ها مواجه خواهیم شد که در دو گروه شش‌تایی به صورت دوره‌ای رقابت دارند.

وی تأکید کرد: تنها سه ماه فرصت داریم تا برای این رقابت جهانی آماده شویم و ایران در سال جاری در سه مسابقه قهرمانی جهانی حضور دارد که برای آینده والیبال کشور رخداد قابل‌توجهی است.

سرمربی تیم والیبال امید ایران بخشی از موفقیت تیم خود را مدیون حمایت گرم تماشاگران اردبیلی دانست و افزود: مردم اردبیل تماشاگران فوق‌العاده‌ای بودند و ما را حمایت کردند.

سیچلو افزود: سازمان‌دهی مسابقات نیز بسیار مطلوب بوده و بازیکنان ایرانی نیز با انرژی و با تمام توان در مسابقات حضور یافتند که جای قدردانی است./مهر