بازی آسانی در برابر الجزیره نداریم/هواداران فقط ما را تشویق کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفن: تیم الجزیره امارات بازیکنان خوبی در اختیار دارد و ما در برابر آنها بازی آسانی نداریم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سید سیروس پورموسوی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با تیم الجزیره امارات در اهواز اظهار کرد: فردا بازی سختی در برابر حریف داریم ولی امیدوارم با یک بازی هوشمندانه و حساب شده، جلو چشم هواداران خود، جشن صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.
وی افزود: فردا بی شک برای شاد کردن دل هواداران خود و همه مردم خوزستان وارد بازی می شویم بنابراین تیم الجزیره فردا بازی سختی در پیش رو دارد.
پورموسوی عنوان کرد: تیم الجزیره تیم سختی است که قهرمان امارات نیز به شمار می رود و ما بازی آسانی در برابر آنها نداریم ولی امیدوارم بتوانیم با یک بازی حساب شده در برابر این حریف موفق عمل کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با تاکید بر اینکه الجزیره بازیکنان خارجی خوبی در اختیار دارد، عنوان کرد: مهاجم خارجی تیم بسیار خطرناک است و باید مراقب حرکت های او باشیم. البته الجزیره استرسی بابت صعود به مرحله بعد ندارد ولی ما این بازی برای ما بسیار حساس است به همین دلیل انتظار دارم بازیکنان ما بسیار باهوش بالا عمل کنند.
پورموسوی بیان کرد: ما به حضور پرشور هواداران خود نیاز داریم چرا که آنها یار دوازدهم ما به شمار می روند. هواداران فرزندان خود را در این بازی حساس تنها نگذارند چون ما برای این پیروزی روی آنها حساب باز کرده ایم. البته انتظار داریم آنها فقط تیم خودشان را تشویق کنند.
وی با اشاره به بازیکنان غایب استقلال خوزستان برای این بازی نیز گفت: هر چهار بازیکن مصدوم ما شامل: طیبی، افشین، ماهی و نانگ در چند روز گذشته در کنار ما تمرین کرده اند و انتظار می رود بتوانند ما را در این بازی حساس همراهی کنند./مهر