اسپالتی: به عقب برگردم به رم نمی‌آیم

سرمربی رم از اظهاراتی که درباره او مطرح شده به شدت ناراحت است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،لوچانو اسپالتی که قراردادش در پایان فصل جاری با رم به پایان می‌رسد، در پی پیروزی ۴ بر یک شب گذشته (یکشنبه) تیمش در خانه میلان در هفته سی‌وپنجم سری A ایتالیا گفت: اظهاراتی که اخیراً در مورد من مطرح شده واقعاً ناامیدم کرده است. اگر می‌توانستم به عقب برگردم هرگز به رم برنمی‌گشتم.

 وی که پیش از این بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ هدایت رم را بر عهده داشته اظهار داشت: این تیم شایسته تمجید است، اما به جای اینکه در این مورد صحبت کنیم، در مورد این صحبت می‌شود که مثلاً من با ۵ دقیقه بازی دادن به فرانچسکو توتی به یک اسطوره بی‌احترامی کرده‌ام و یا اینکه اگر از او استفاده نکنم، از دید آنها کار اشتباهی کرده‌ام.

سرمربی رم افزود: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و پیروزی به هر روش ممکن می‌جنگیم. ما تیم خوبی در اختیار داریم در این بازی هم باید کار میلان را زودتر تمام می‌کردیم چون اگر گل سوم را زودتر به ثمر می‌رساندیم، آنطور توسط میلان تحت‌ فشار قرار نمی‌گرفتیم.

اسپالتی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: در این بازی رکورد شش پیروزی متوالی خارج از خانه را به ثبت رساندیم که کار بزرگی است، حتی اگر در تمامی این ۶ بازی نمایش فوق‌العاده‌ای از خود ارائه نداده باشیم، اما این آمار است که همیشه باقی می‌ماند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تصمیم به جدایی از رم گرفته‌اید؟» گفت: در حال حاضر مسئله این نیست. در پایان فصل در این خصوص صحبت می‌کنیم. هواداران بنرهایی با عنوان «اسپالتی مقابل توتی» به همراه خود دارند و مدام از من در این خصوص می‌پرسند که نمی‌دانم که دیگر باید چه کار کنم. این ناامیده‌کننده است چون توتی همیشه کیفیت‌های خود را به نمایش گذاشته و در تمرینات هم سخت تلاش می‌کند، اما در نهایت این من هستم که باید ترکیب تیم را انتخاب کنم./تسنیم