خانزاده:میثاقیان روزی ۲۰ ساعت برای تیم وقت گذاشت،خدا به دل او نگاه کرد/صبایی‌ها می‌بردند تا این‌ حرف‌و‌حدیث‌ها پیش نمی‌آمد

مدافع تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:میثاقیان روزی ۲۰ ساعت برای تیم وقت می‌گذاشت و فکر می‌کنم خدا به دل او نگاه کرد که تیم در لیگ ماند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمدرضا خانزاده،‌در خصوص بقای سیاه‌جامگان در لیگ برتر و وضعیت خودش در فصل آینده صحبت‌های زیر را انجام داد.

 در مورد بازی دراماتیک مقابل پرسپولیس و بقای سیاه‌جامگان صحبت کن.

قبل از هر چیز باید خدا را شکر کنم و یک خسته نباشید به هواداران مشهدی بگویم و از آنها تشکر می‌کنم. از هواداران پرسپولیس ممنون هستم که همیشه بهترین بودند و آن روز هم این موضوع را نشان دادند. خدا را شکر در یک بازی فوق‌العاده سخت و حساس و پراسترس برنده و در لیگ برتر ماندنی شدیم.

چطور شد که در این ۷-۸ بازی اخیر سیاه‌جامگان متحول شد.

قبل از مسائل فنی باید بگویم که اکبر میثاقیان یکی از مهربان‌ترین و دل‌پاکترین افرادی است که تا به حال در زندگی‌ام دیدم. او فوق‌العاده انسان شریفی است و خدا هم به دلش نگاه کرد. من در نیم‌فصل می‌خواستم به سوئد بروم و به خاطر زمان نقل و انتقالات آن کشور این اتفاق رخ نداد و درست یک هفته قبل از حضور آقای میثاقیان دوباره به تیم برگشتم. وقتی شرایط کار در تیم را می‌دیدم همان موقع متوجه شدم این تیم ماندنی است. از ۲۴ ساعت ۲۰ ساعت میثاقیان برای تیم وقت می‌گذاشت ولی نباید از زحمات اکبر محمدی نیز غافل شد که از نظر فنی فوق‌العاده به ما کمک کرد. بقای سیاه‌جامگان کار خدا و لطف  امام رضا بود و بس.

 بازیکنان و مسئولان صبا بعد از بازی‌های پنجشنبه به نحوه حضور پرسپولیس با تیم نصفه و نیمه مقابل سیاه‌جامگان معترض بودند. نظر شما در این زمینه چیست؟

بازیکنان صبا اکثرشان بازیکنان بزرگی هستند و این تیم هم دوست‌داشتنی است ولی به نظرم بقای این تیم دست خودشان است. صبایی‌ها بهتر بود بازی را می‌بردند تا این حرف و حدیث‌ها به وجود نمی‌آمد. اولا که پرسپولیس دو بازیکن مصدوم داشت ضمن آنکه کمال کامیابی‌نیا، طارمی و فرشاد احمدزاده برای این تیم به میدان آمدند. به نظرم پرسپولیس با تمام موجودیتش بازی کرد و از آن سو هم یک بازی مهم و ملی با الوحده امارات دارد و قطعا کادر فنی این تیم صلاح دید که تیمش را با این شرایط به زمین بفرستد. همه این حرف‌ها را که بزنیم باید بپذیریم که شرایط در همه بازی‌ها به شکلی رقم خورد که سیاه‌جامگان در لیگ بماند و همانطور که گفتم این لطف پروردگار و امام رضا بود.

 ظاهرا در نیم‌فصل دوم برای سیاه‌جامگان رایگان بازی کردی؟

تقریبا یک جورهایی برای سیاه‌جامگان رایگان بازی کردم ولی فعلا نمی‌خواهم در مورد فصل بعدی حرفی بزنم. فقط این را بگویم سیاه‌جامگان یک تیم دوست داشتنی است که حیف است به این تیم کمک نشود و خدا کند در فصل آینده اتفاقاتی که امسال تجربه کردند برای این تیم دوباره رخ ندهد./فارس