استقبال اردبیلی‌ها از بازی ایران و چین/هزاران نفر پشت در ماندند

بازی تیم والیبال امید ایران و چین با استقبال کم‌نظیر شهروندان اردبیلی همراه شده بطوریکه بیش از هشت هزار نفر در سالن حضور یافته و هزاران تماشاگر نیز در پشت درهای بسته مانده اند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پنجمین روز از مسابقات والیبال امیدهای آسیا با شورونشاط دامنه‌دار هواداران ورزش والیبال در سومین بازی خود شاهد رقابت دو تیم ایران و چین است.

تیم والیبال امید ایران بعد از رقابت با پاکستان و مالزی و کسب پیروزی در مقابل هر دو حریف خود در روز پنجم بازی‌های آسیایی با یکی از مدعیان قهرمانی یعنی کشور چین وارد مصاف می‌شود.

سرمربی تیم والیبال امید ایران در حاشیه این مسابقات به آمادگی بازیکنان ایران اشاره کرد و گفت: در نظر داریم با قدرت در این مسابقه حضور یابیم.

خوان سیچلو با بیان اینکه چین یکی از رقبای جدی والیبال ایران است، اضافه کرد: امیدواریم با استقبال مردم و هواداران پیروزی سوم تیم را نیز در این بازی رقم بزنیم.

با وجود اینکه استان اردبیل اولین تجربه خود از میزبانی مسابقات ورزشی در سطح آسیایی را سپری می‌کند، حضور پرشور جوانان در این مسابقات نشان می‌دهد، این استان یکی از مناطق مستعد در برگزاری مسابقات ورزشی در سطح آسیایی و جهانی است.

این استقبال و حضور پرشور در بازی امروز تیم امید ایران بیش از روزهای گذشته بوده و هزاران نفر از شهروندان اردبیل برای دیدن بازی به ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل آمدند.

طی دو بازی گذشته تیم امید ایران نیز استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان اردبیل شاهد بودیم، چنانچه روز پنجشنبه و در بازی ایران – مالزی بالغ بر هشت هزار تماشاگر در سالن حضور یافته بودند.

این در حالی است که هزاران نفر در پشت درهای بسته مانده و هزاران نفر نیز از طریق تلویزیون بزرگ مستقر شده در یکی از پارک های اردبیل نظاره گر مستقیم بازی بودند.

در بازی امروز مقابل چین چشم‌انتظاری بلندقامتان والیبال ایران از حضور تماشاگران و طرفداران محقق شده و از ساعاتی قبل از برگزاری مسابقه هواداران در سالن ورزشی حضور دارند.

تماشاگران با طرح شعارهای هماهنگ تلاش می‌کنند دلگرم تیم والیبال ایران باشند. در این میان شعارهای «ایران، ایران» و «یاشاسین اردبیل» از سوی طرفداران و هواداران شنیده می‌شود./مهر