تیم بسکتبال شهرداری اراک به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر راه یافت

تیم بسکتبال شهرداری اراک در دیدار پنجم مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور، با نتیجه ۷۵ بر ۶۰ از سد شیمیدر تهران گذشت و به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر راه یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دو تیم بسکتبال شهرداری اراک و شیمیدر تهران عصر جمعه در مرحله یک چهارم نهایی و پلی آف در بازی پنجم خود، در سالن بسکتبال ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

براساس این گزارش، دوتیم مدعی راه یابی به مرحله نیمه نهایی، چهار دیدار را طی دو هفته گذشته با هم پشت سر گذاشتند که حاصل این چهار بازی، دو برد در اراک توسط تیم شهرداری اراک و دو برد نیز در تهران برای تیم شیمیدر بود که در نتیجه برای تعیین تیم برتر به منظور راه یابی به مرحله نیمه نهایی، می بایست بازی پنجم برگزار شود تا سرنوشت دو تیم رقم بخورد .

در نهایت تیم شهرداری اراک در بازی امروز پس از چهار کوارتر با ارائه یک بازی قدرتمند توانست با نتیجه ۷۵ بر ۶۰ از سد حریف بگذرد و با این پیروزی شیرین و با نتیجه رده بندی سه بر دو، جواز ورود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتررا دریافت کرد .

تیم شهرداری در چهار کوارتر با نتایج ۲۰بر۱۷، ۳۶بر۲۴، ۵۹بر۳۷ و در نهایت ۷۵بر۶۰ به این پیروزی شیرین دست  پیدا کرد.

همچنین اصغر کاردوست از تیم شهرداری اراک با کسب ۱۹ امتیاز و ۱۰ ریباند و داک وان کوچ بازیکن تیم شیمیدر تهران با کسب ۲۷امتیاز و هفت ریباند، بهترین های این مسابقه بودند.

داوری این دیدار حساس را محمدرضا صالحیان، صادق قنبری و محمد سمیرزادی برعهده داشتند و علی عبدی خانی به عنوان ناظر مسابقات، بر این رقابت نظارت داشت/مهر