صبا برای بقا توجهی به نتایج سایر بازی‌ها ندارد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که تماشاگران قمی فردا صبا را تنها نگذارند، گفت: صبا برای بقا توجهی به نتایج سایر بازی‌ها ندارد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،صمد مرفاوی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی ارائه دهیم. بازی سختی در پیش داریم و در باربر تیمی به میدان می‌رویم که قهرمان لیگ بوده و در لیگ قهرمانان آسیا مدعی صعود است.

وی افزود: با تیم یکدستی روبرو می‌شویم که قابل احترام است و ما همه شرایط و همه چیز را در دست خود داریم و کاری به نتایج سایر تیم‌ها در بازی‌های دیگر نداریم و با امید به خدا و تلاش تیم به دنبال پیروزی و ۳ امتیاز بازی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: موفقیت ما به ۳ امتیاز بازی با استقلال خوزستان وابسته است و بازیکنان ما انگیزه زیادی برای این بازی دارند و بازیکنان ما در بازی قبل توانستند بازی مهمی را ببرند و این سبب شد بازیکنان ما از نظر روانی در شرایط خوبی قرار بگیرند.

مرفاوی بیان داشت: از هوادارانی که از نزدیک در کنار ما هستند تشکر می‌کنم و در بازی با نفت نیز حضور هواداران در تهران برای ما مثمر ثمر بود و به پیروزی تیم ما کمک کرد و بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و امیدوارم تماشاگران قمی فردا ما را تنها نگذارند و با تمام وجود از تیم حمایت کنند.

وی عنوان کرد: این پیشنهاد بازیکنان ما بود که زودتر به قم بیاییم و ما تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم و کاملاً نسبت به حریف شناخت داریم و امیدواریم بتوانیم که با تمام وجود بازی کنیم و هیچ کاری به سایر بازی‌ها نداریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: ما می‌خواهیم از حیثیت و شخصیت تیمی خود دفاع کنیم و به همین دلیل توجهی به این نداریم که استقلال خوزستان از یکی دو بازیکن خود استفاده بکند یا نکند. ما در نیم فصل دوم روند خوبی طی کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم فردا به امتیازات خود اضافه کنیم./مهر