زمان بازی تیم والیبال امید ایران و مالزی تغییر یافت

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تغییر زمان بازی تیم والیبال امید ایران و مالزی در روز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه خبر داد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ایوب بهتاج عصر چهارشنبه در حاشیه بازی‌های مسابقات والیبال امیدهای آسیا در سالن رضازاده اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در روز پنج‌شنبه چهار بازی تدارک دیده شده است.

وی افزود: بازی تیم‌ ایران و مالزی در روز پنج‌شنبه ساعت ۱۷:۳۰ اعلام شده بود که با تصمیم فدراسیون به ساعت ۱۵ انتقال یافت.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان با هدف پخش زنده بازی ایران از شبکه سه ساعت بازی‌ها تغییر یافته ودر روز پنج‌شنبه ازبکستان- سریلانکا در ساعت ۱۰ صبح، چین تایپه- تایلند در ساعت ۱۲:۳۰، ایران- مالزی در ساعت ۱۵، چین – پاکستان در ساعت ۱۷:۳۰ و ژاپن – قزاقستان در ساعت ۱۹:۳۰ به رقابت خواهند پرداخت.

بهتاج این جابه‌جایی زمانی را صرفاً با هدف پخش زنده بازی‌ها دانست و گفت: به دلیل اینکه در زمان پیش‌بینی‌شده بازی شبکه سه پخش فوتبال لیگ برتر را در برنامه‌های خود دارد، تغییر ساعت اعمال شده است.

وی همچنین در خصوص عدم پخش زنده اولین بازی تیم والیبال امید ایران از شبکه سه اضافه کرد: این بازی نیز به دلیل تداخل زمانی با بازی دیگر پخش نشده بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان متذکر شد: همچنان که در بازی نخست تیم والیبال امید ایران شهروندان اردبیلی استقبال کم نظیری داشتند، امید می رود در بازی دوم نیز با استقبال مطلوب حامی این تیم باشند./مهر

برچسب‌ها