کروس: نتیجه‌ مقابل اتلتیکو فراتر از چیزی بود که انتظارش را داشتیم

هافبک آلمانی سفیدپوشان مادریدی انتظار برد ۳ بر صفر مقابل روخی بلانکو در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را نداشته است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کریستیانو رونالدو در پیروزی ۳ بر صفر خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید برابر اتلتیکو مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ستاره بلامنازع تیمش بود و رئال را در مسیر راهیابی به فینال این رقابت‌ها قرار داد. کریس در این دیدار هفتمین هت‌تریک خود در تاریخ این رقابت‌ها را رقم زد و عملکرد فوق‌العاده‌اش مورد تمجید هافبک آلمانی کهکشانی‌ها قرار گرفت.

تونی کروس پس از این بازی در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: نتیجه خوبی کسب کردیم، البته این نتیجه‌ فراتر از چیزی بود که انتظارش را داشتیم، اما این تازه بازی رفت بود. ما شب خوبی را سپری کردیم و تاکتیک‌های‌مان خوب جواب داد. در حالت عادی ما با ۳ هافبک و سه مهاجم بازی می‌کنیم، اما در این دیدار از ۴ بازیکن در خط میانی استفاده کردیم و این اجازه را به ما داد تا کنترل بازی را در اختیار بگیریم.

وی در ادامه اظهار داشت: ما در دفاع هم خیلی خوب کار کردیم، به طوری که قادر به دادن پاس به مناطق سخت و خطرناک بودیم. به اعتقاد من رئال مادرید عالی بازی کرد و شایسته این نتیجه بود.  هفته آینده هم باید به ویسنته کالدرون برویم، ورزشگاهی که همیشه بازی در آن دشوار است.

هافبک آلمانی سفیدپوشان مادریدی همچنین در تمجید از زننده سه گل رئال در این بازی هم اظهار داشت: فوق‌العاده است که بازیکنی همانند رونالدو داریم. شما می‌توانید در دفاع عالی بازی کنید، خط میانی را در کنترل خود بگیرید، اما در کنار اینها نیاز به بازیکنی دارد که بتواند گلزنی کند و به نتیجه برسید. کریس ۵ گل در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل بایرن‌ مونیخ به ثمر رساند و در این دیدار هم سه گل زد. این باور نکردنی است./تسنیم