لک: می‌خواهیم صادقی را از خداحافظی منصرف کنیم/ وضعیت تیم‌های دیگر بحرانی است نه سایپا

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: صادقی یکی از افتخارات فوتبال ایران است و ما می‌خواهیم او را از خداحافظی منصرف کنیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حامد لک  در خصوص خبر خداحافظی ابراهیم صادقی کاپیتان با سابقه سایپا اظهار داشت: پیش از اینکه به سایپا بیایم تعریف ابراهیم صادقی را شنیده بودم اما از زمانی که به سایپا آمدم کاملا لمس کردم که او چه انسان بزرگی است و چه روح بزرگی دارد.

وی افزود: فوتبال ایران بازیکنی مثل صادقی با این شخصیت را کم دارد و حیف است که او از فوتبال خداحافظی می کند. من این افتخار را داشتم که در سال خداحافظی علی کریمی در کنارش حضور داشتم و پس از رفتن علی آقا مثل او دیگر در فوتبال نیامد. حالا هم این افتخار را دارم که در روز رفتن بازیکنی چون ابراهیم صادقی در کنار او هستم و بازی کردن کنار او برایم افتخار بود.خیلی از بازیکنان سایپا این قصد را داریم که او را از این کار منصرف کنیم ولی در نهایت خود آقا ابراهیم این تصمیم را خواهد گرفت. باشگاه باید برای این بازیکن سنگ تمام بگذارد.

لک در خصوص وضعیت بحرانی سایپا در روز آخر لیگ برتر که با ماشین سازی بازی خواهند کرد گفت: بازی با پیکان را بد باختیم و واقعا حیف شد اما به نظر من وضعیت سایپا بحرانی نیست و آنقدر تیم بازیکن باتجربه دارد که اهمیت این بازی را بداند و با بازی منطقی و بدون احساس بهترین نتیجه را در این بازی خواهیم گرفت. سایپا نگرانی ندارد و تیم های پایین تر از ما بازی بحرانی خواهند داشت.

لک در مورد عملکرد این فصل خود و اینکه با یازده کلین شیت جز سه گلر اول لیگ در این آمار است هم گفت: فصل خوبی برایم بود و همه ذهنم را در این قصل روی فوتبال معطوف کردم و روزهای خوبی هم پشت سر گذاشتم. من به دنبال آمار نبودم اما آمار خوب به بازیکن انگیزه می دهد. به هر حال این آمار من را خوشحالم می کند و برای آینده امیدوارم می کند.می خواهم همین روند رو به رشد را ادامه دهم و مثل این فصل از فوتبال لذت ببرم./فارس