آروین معظمی گودرزی به صدر آسیا رسید/سقوط رکابزن دوپینگی

طبق اعلام آخرین رده بندی اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری آروین معظمی گودرزی ملی پوش کشورمان به رده نخست دوچرخه سواران حاضر در تورهای قاره آسیا صعود کرده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اتحادیه جهانی دوچرخه سواری آخرین رده بندی رکابزنان بخش جاده را در فاصله ای یک هفته ای دوباره به روز کرد. در رده بندی جدید رکابزنان حاضر در تورهای آسیایی آروین معظمی گودرزی ملی پوش جوان کشورمان از رده چهارم به رده اول قاره آسیا صعود کرده است.

در این رده بندی آلکسی لوتسینکو قزاقستانی از رده اول یک پله سقوط کرد و هم اکنون در این رده بندی دوم است. دیگر رکابزنان این کشور نیز در رده سوم برترین دوچرخه سواران حاضر در تورهای آسیایی قرار دارد.

میرصمد پورسیدی با یک پله صعود هم اکنون در رده یازدهم است. امیر کلاهدوز نوزدهم می باشد. اما رحیم امامی رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد که تست دوپینگ اش در ماه گذشته مثبت اعلام شد از رده سوم آسیا به رده بیست و هفتم سقوط کرد. قادر میزبانی کاپیتان تیم ملی کشورمان در المپیک ریو نیز که در آخرین مسابقه خود همراه تیم شهرداری تبریز دچار آسیب دیدگی شد و به زمین خورده و از مسابقه بازمانده بود در این جدول یک پله سقوط کرده و هم اکنون در  رده سی و نهم قرار دارد.

اما در بخش باشگاهی تیم اوکیو ژاپن همچنان برترین تیم باشگاهی حاضر در آسیاست. تیم پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز نیز عناوین دوم و سوم را برای خود حفظ کرده اند.

در بخش ملی نیز تیم قزاقستان با  ۱۹۱۳ امتیاز همچنان در رده اول قاره قرار دارد. ایران با وجود صعود رکابزنان در این رده بندی با ۱۵۶۲ امتیاز دوم است. ژاپن نیز با ۸۲۱ امتیاز در مکان سوم قاره آسیا قرار دارد. /مهر