نداف: در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شانس کسب مدال داریم

ملی‌پوش تنیس ایران گفت: با توجه به شرایطی کنونی، در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شانس کسب مدال داریم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حمیدرضا نداف  با اشاره به حضورش در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: پس از پایان مسابقات گروه دوم دیویس کاپ آسیا-اقیانوسیه چند روز استراحت و مجددا تمریناتم را برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی آغاز کردم.

وی ضمن ابراز رضایت از وضعیت بدنی و فنی خود تاکید کرد: در حال حاضر بر روی نقاط ضعف و قوتی که در رقابت‌های دیویس کاپ از آنها اطلاع پیدا کردیم، کار می‌کنیم تا با فرم بهتری نسبت به دیویس کاپ در آذربایجان حضور پیدا کنیم.

نداف با بیان اینکه برای نخستین بار در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور پیدا می‌کنم، خاطرنشان کرد:‌ شکل این بازی‌ها با سایر رقابت‌ها فرق دارد. کویت، پاکستان و الجزایر نفرات بسیار خوبی دارند به طوری که برخی از آنها در بین نفرات برتر دنیا هستند. با این تفاسیر قطعا سطح فنی پیکارهای تنیس بالا خواهد بود.

عضو تیم ملی تنیس ادامه داد: اینکه کشورهای یاد شده با این نفرات می‌آیند یا خیر، مشخص نیست اما چیزی که واضح است تمامی کشورها با نفرات خوب خود و برای کسب مدال خواهند آمد.

نداف در خصوص شانس کسب مدال تنیس ایران در بازی‌های همبستگی گفت: با توجه به شرایط کنونی و عملکردی که در دیویس کاپ داشتیم، برای مدال شانس داریم. البته در تنیس قرعه‌کشی ابتدایی اهمیت زیادی دارد. به طور مثال در رقابت‌های فیوچرز ممکن است شما در راند نخست به نفرات سید اول برخورد کنید و بازی دشواری داشته باشید. گاهی هم شرایطی پیش می‌آید که تا نیمه‌نهایی به ورزشکاران برتر رقابت‌ها برخورد نمی‌کنید. در هر صورت تمام توان خود را برای کسب نتیجه مناسب در این مسابقات به کار خواهیم بست./تسنیم