افضل ۸۰ درصد بازیکنان فصل قبل را می‌خواهد/ جاوید در لیست ما نیست

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه ۸۰ درصد بازیکنان فصل گذشته تیم فوتسال این باشگاه در لیست سرمربی جدید هستند، گفت: هدفمان قهرمانی در لیگ ایران و آسیا است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمدحسین عراقی زاده درباره انتخاب علی افضل به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: یکشنبه شب جلسه هیات مدیره برگزار و در نهایت علی افضل با نظر اعضای هیات مدیره به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شد. باید از رضا لک سرمربی فصل گذشته هم تشکر کنیم. قرارداد ما با لک تمام شده بود و در نهایت به این جمعبندی رسیدیم که افضل را انتخاب کنیم.

وی افزود: دو گزینه خارجی برای سرمربیگری مدنظر داشتیم که شرایط همکاری با آنها فراهم نشد. مذاکراتی هم با چند مربی داخلی داشتیم. افضل هم برنامه هایش را داده بود و در نهایت با این مربی به توافق رسیدیم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند در پاسخ به این سئوال که آیا علی افضل قول قهرمانی در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا داده است یا خیر؟ گفت: قول دادن در فوتسال و فوتبال منطقی نیست. هیچ سرمربی ای قول نمی دهد ولی اهدافی که ما پیش بینی کرده ایم در این راستاست. گیتی پسند از زمانی که به فوتسال آمده، همیشه در کورس قهرمانی بوده است. هدفمان قهرمانی در ایران و پس گرفتن قهرمانی در آسیا است ولی اینکه چه اتفاقاتی رخ می دهد، باید منتظر ماند.

عراقی زاده درباره اینکه گفته می شود نقش بازیکنان گیتی پسند در انتخاب سرمربی این تیم پررنگ است و به نوعی در گیتی پسند بازیکن سالاری وجود دارد، گفت: اصلا اینطور نیست. اتفاقات سال گذشته نشان داد که باشگاه بازیکن سالار نیست و طبق قواعد  عمل می کند. بازیکنان ما حرفه ای هستند و هیچکدام صحبتی درباره انتخاب سرمربی با باشگاه نداشتند.

وی در پاسخ به این سئوال که چند درصد تیم گیتی پسند برای فصل آینده حفظ می شود؟ تصریح کرد: افضل اکثر بازیکنان فصل قبل و در واقع ۸۰ درصد بازیکنان را می خواهد. ان شاءالله که بتوانیم توافقات لازم را داشته باشیم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه بازیکنانی مثل علی اصغر حسن زاده و احمد اسماعیل پور در لیست افضل برای فصل بعد قرار دارند، درباره احتمال بازگشت مهدی جاوید به این تیم هم گفت: جاوید در لیست افضل نیست و قراردادش هم با باشگاه گیتی پسند تمام شده است./مهر