جلالی: باشگاه پیکان هر تصمیمی بگیرد برای من قابل احترام است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باشگاه برای فصل آینده هر تصمیمی بگیرد برای من قابل احترام است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجید جلالی در خصوص پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان در مشهد  گفت: بازی بسیار سنگینی را مقابل یک تیم سختکوش داشتیم. فضای استادیوم ۱۰ برابر سنگین‌تر و سخت‌تر از حریفی بود که با آن بازی می‌کردیم. خوشبختانه بچه‌ها منطقی عمل کردند و توانستند به تیم حریف و همچنین فضای استادیوم غلبه کنند و بازی را به‌خوبی کنترل کردند. این حیاتی‌ترین بازی برای حریف ما بود، ولی بازیکنان جوان ما توانستند با قدرت خوبی فوتبال بازی کنند و خوشبختانه سه امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد اینکه چقدر برای گرفتن سهمیه آسیا امیدوار است، تأکید کرد: هدف باشگاه در ابتدای فصل این بود که در لیگ برتر بمانیم، ولی خوشبختانه فراتر از حد انتظار نتیجه گرفتیم. برای کسب سهمیه کار آسانی نداریم، ولی تلاش می‌کنیم از دو بازی آینده بیشترین امتیاز را بگیریم و از طرفی باید منتظر لغزش تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن و سپاهان باشیم.

جلالی در خصوص بحث ماندن یا جدایی‌اش از پیکان و شایعاتی که در این چند هفته مبنی بر مذاکره مسئولان این باشگاه با چند مربی دیگر مطرح شد، اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه قویا این موضوع را تکذیب کرد، ولی من همان زمان گفتم که اگر باشگاه پیکان بخواهد با مربی دیگری هم مذاکره کند یا تصمیمات دیگری بگیرد، از نظر من عیبی ندارد. من همیشه تلاش می‌کنم مأموریت و وظیفه خودم را به بهترین شکل ممکن انجام بدهم. هر تصمیمی که باشگاه پیکان برای فصل آینده بگیرد برای من قابل احترام است./تسنیم