دهنوی: دیدارهای سیاه‌جامگان آسان‌تر از بازی‌های صباست/ بدن بازیکنان ما از حالت طبیعی خارج شده بود

هافبک تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد که دیدارهای سیاه‌جامگان در دو هفته پایانی لیگ برتر آسان‌تر از بازی‌های این تیم قمی است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،قاسم دهنوی درباره شکست تیمش مقابل سپاهان گفت: ما در بدترین زمان باختیم و غیبت سه بازیکن در شکست صبا تأثیرگذار بود. در این بازی تیم ما از لحاظ بدنی شرایط خوبی نداشت و فکر می‌کنم بدن بازیکنان به‌دلیل دو بازی سنگینی که مقابل تراکتورسازی و استقلال انجام دادیم از حالت طبیعی خارج شده بود. البته فکر می‌کنم سپاهان هم زیاد خوب بازی نکرد. این درست است که آنها مالکیت توپ را داشتند، ولی با پنالتی به گل رسیدند.

وی در ادامه با اشاره به شانس ماندن صبا در لیگ برتر تأکید کرد: ما کار سختی داریم، ولی باید در دو بازی پایانی نهایت تلاش‌مان را به خرج بدهیم. چیزی قابل پیش‌بینی نیست و سیاه‌جامگان مثل ما در بین گزینه‌های سقوط قرار دارد. البته فکر می‌کنم بازی‌های آنها از بازی‌های ما آسان‌تر است، ولی امیدوارم در دو بازی پایانی طوری نتیجه بگیریم که در نهایت در لیگ برتر بمانیم. ما منتظر هستیم که سیاه‌جامگان امتیاز از دست بدهد و بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم در پایان تصریح کرد: بعد از بازی با استقلال برخی مصاحبه‌ها از سوی من منتشر شده بود که مرفاوی را مسئول باخت قلمداد کرده بودم. این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و من نگفتم که مرفاوی مقصر باخت ما به استقلال بود./تسنیم