اعتراض منصوریان به داور و تشویق مهدی شریفی

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در حالی در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز یک بر صفر به سود تبریزی ها به پایان رسید که دو تیم نمایش ضعیفی داشتند. تیم استقلال در دقایق ۵۷ و ۷۰ دو تعویض انجام داد. ابتدا بهنام برزای دقیقه ۵۷ حتی خود […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در حالی در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز یک بر صفر به سود تبریزی ها به پایان رسید که دو تیم نمایش ضعیفی داشتند.

تیم استقلال در دقایق ۵۷ و ۷۰ دو تعویض انجام داد. ابتدا بهنام برزای دقیقه ۵۷ حتی خود را به علی قربانی مهاجم سرزن و بلند قامت تیمش داد و سپس در دقیقه ۷۰ مجتبی حقدوست جای فرشید اسماعیلی را در زمین گرفت.

تیم تراکتورسازی هم دقیقه ۷۶ یک تفدبص انجام داد و علی طاهران جای مهدی شریفی را گرفت. این تعویض چندان به مذاق هواداران تراکتورسازی خوش نیامد. آنها اعتقاد داشتند که فرزاد حاتمی گزینه اصلی تعویض است.

با این حال هواداران تراکتورسازی هنگام تعویض مهدی شریفی، این بازیکن را تشویق کردند.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در دو نوبت نسبت به تصمیمات اشکان خورشیدی اعتراض کرد.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با فریاد های خود بازیکن مصدوم تیمش را از آستانه سوار شدن به آمبولانس به زمین بازی برگرداند.

سعید آقایی در دقیقه ۷۸ به دلیل مصدومیت با برانکارد به بیرون از زمین و مقابل نیمکت تراکتورسازی منتقل شد که در این هنگام امیر قلعه نویی بر بالای سر این بازیکن حاضر شد و با داد و فریاد خود موجب شد تا آقایی با آن وضع مصدومیت از نیمکت بلند شده و لنگان لنگان به بازی ادامه داد.

این در حالی بود که آمبولانس تا بالای سر این بازیکن آمد اما با واکنش قلعه نویی آمبولانس نیز به جای خود بازگشت.  البته آقایی دقیقه ۸۴ تعویض شد./تسنیم