محمدی، چابکی و صفری از دور مسابقات حذف شدند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امروز پنجشنبه در دومین روز از نهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا تکواندوکاران اوزان ۵۱-، ۵۵-، ۶۸- ۷۳- کیلوگرم در گروه پسران و اوزان ۴۶-، ۴۹- و ۵۲- کیلوگرم در گروه دختران بر روی «شیاپ‌چانگ» می‌روند که تیم کشورمان در تمامی اوزان نماینده دارد. زهرا علیزاده در وزن ۴۶- […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امروز پنجشنبه در دومین روز از نهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا تکواندوکاران اوزان ۵۱-، ۵۵-، ۶۸- ۷۳- کیلوگرم در گروه پسران و اوزان ۴۶-، ۴۹- و ۵۲- کیلوگرم در گروه دختران بر روی «شیاپ‌چانگ» می‌روند که تیم کشورمان در تمامی اوزان نماینده دارد.

زهرا علیزاده در وزن ۴۶- کیلوگرم دور نخست ۱۱ بر ۵ «نفیسه گامچیبکوا» از ازبکستان را شکست داد. وی دور دوم و در مبارزه با «آنجلا آبوکای» از فیلپین را ۱۳ بر یک صاحب پیروزی شد و به نیمه نهایی صعود کرد. تا کنون برنز علیزاده قطعی شده است. دنیا محمدی در وزن ۴۹- کیلوگرم در پیکرا با «پارک سئو هیون» از کره جنوبی۱۵ بر ۱۴ بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

حامد اصغری در وزن ۵۱- کیلوگرم دور نخست ۳۵ بر ۱۷ «ترسونبایف» ازبکستان را شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی باید با برنده تاجیکستان و هند پیکار کند. ابراهیم صفری در وزن ۵۵- کیلوگرم نیز ۱۰ بر ۸ نتیجه را به «جانگ جون» از کره جنوبی واگذار کرد و حذف شد.

همچنین ستاره چالاکی در وزن ٥٢- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت در پیکار با ویپاوان سیری از تایلند ١٤ بر ١١ بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.

احمدرضا مختاری و حسین یزدانی دیگر نمایندگان کشورمان در روز دوم هستند که باید به مصاف رقبای خود بروند.

تیم ملی تکواندو ایران چهارشنبه در روز نخست این مسابقات توسط مبینانژاد و زهرا شجاعی راد دو مدال طلا، مهلامومن نژاد و حمیدرضا صدری دو مدال نقره کسب کرد.

نهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا امروز چهارشنبه با حضور ۲۲۴۶ تکواندوکار از ۲۰ کشور به میزبانی قزاقستان در «آتی راو» جریان دارد./مهر